Człowiek znikąd...

1. Data: 2022-05-24 22:57:59

Temat: Człowiek znikąd...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... który na pozór ni z gruszki, ni z pietruszki, zostaje prezesem PSL tuż po
straszliwej śmierci Bartoszcze, ,,wpadającego" do akurat otwartej studzienki
kanalizacyjnej i to skokiem ,,na główkę", jest wiadomo, kim.

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-05-25 14:02:45

Temat: Re: Człowiek znikąd...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2022 o 22:57, XL pisze:
> ... który na pozór ni z gruszki, ni z pietruszki, zostaje prezesem PSL tuż po
> straszliwej śmierci Bartoszcze, ,,wpadającego" do akurat otwartej studzienki
> kanalizacyjnej i to skokiem ,,na główkę", jest wiadomo, kim.

Kogo masz na myśli?

--
Ewa

3. Data: 2022-05-25 20:46:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> straszliwej śmierci Bartoszcze, ,,wpadającego" do akurat otwartej studzienki
> kanalizacyjnej i to skokiem ,,na główkę", jest wiadomo, kim.

Naprawdę jestem ciekawa, kogo znowu szkalujesz.

Odpowiedz. Nie doliczę ci tej odpowiedzi.

--
Ewa

4. Data: 2022-05-26 00:44:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> ... który na pozór ni z gruszki, ni z pietruszki, zostaje prezesem PSL tuż po
> straszliwej śmierci Bartoszcze, ,,wpadającego" do akurat otwartej studzienki
> kanalizacyjnej i to skokiem ,,na główkę", jest wiadomo, kim.

No kim? Kim jest człowiek od zarania swej działalności i aktywności w
polityce niezatapialny i nietykalny? - nikt nigdy nie śmiał i nie śmie
wysuwać wobec niego najmniejszych oskarżeń i insynuacji; 100% milczenia
mediów na jego temat.
I niby tak po prostu, samym swoim ,,urokiem osobistem", nagle wyparł
opizycjonistę, brata zamordowanego opozycjonisty, z prezesury PSL?

CZŁOWIEK ZNIKĄD, z nieznanej planety, której nazwy (dla własnego nomen omen
bezpiek...czeństwa) lepiej nawet nie szukać ani o nią nie pytać.

--
XL
Polish Lvov forever!

5. Data: 2022-05-26 01:09:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> CZŁOWIEK ZNIKĄD, z nieznanej planety, której nazwy (dla własnego nomen omen
> bezpiek...czeństwa) lepiej nawet nie szukać ani o nią nie pytać.

To w czerwcu 1991, a niecałe dwa lata wcześniej:
,,Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie głęboko infiltrować istniejące
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewódzkim, a
także na szczeblach podstawowych, muszą być one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnić operacyjne możliwości oddziaływania na te
organizacje, kreowania ich działalności i kierowania ich polityką." -
(Czesław Kiszczak na posiedzeniu kierownictwa MSW, luty 1989 r.)

--
XL
Polish Lvov forever!

6. Data: 2022-05-26 14:12:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2022 o 01:09, XL pisze:

> To w czerwcu 1991, a niecałe dwa lata wcześniej:

Miał to być człowiek, który niby TUŻ PO (zacytowane powyżej) śmierci
Bartoszcze został prezesem PSL.

Nagle piszesz o roku 1991?

To jest TUŻ PO?

Nie, tradycyjnie zaczynasz kręcić, próbując się wycofać rakiem z
paskudnego pierwotnego kłamstwa.

Że też sumienie pozwala ci na formułowanie tak ohydnych insynuacji
publicznie...

I tyle w temacie.

--
Ewa

7. Data: 2022-05-26 15:38:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Miał to być człowiek, który niby TUŻ PO (zacytowane powyżej) śmierci
> Bartoszcze został prezesem PSL.
>
> Nagle piszesz o roku 1991?
>
> To jest TUŻ PO?

Albowiem raptem 7 lat DLA SB to cała epoka. Zwykły dystans czasowy
konieczny dla wyciszenia w pamięci społeczeństwa sprawy morderstwa na
Bartoszcze i pobicia drugiego brata, czas pozwolenia na pobycie prezesem
trzeciemu dla zamydlenia oczu - aby wprowadzić ,,nowego" prezesa już w nowej
aurze?

> Nie, tradycyjnie zaczynasz kręcić, próbując się wycofać rakiem z
> paskudnego pierwotnego kłamstwa.
>
> Że też sumienie pozwala ci na formułowanie tak ohydnych insynuacji
> publicznie...

Broń, broń agentów. Powinnaś.

> I tyle w temacie.

Ba.

--
XL
Polish Lvov forever!

8. Data: 2022-05-26 21:02:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Albowiem raptem 7 lat DLA SB to cała epoka.

???

> [...]
> trzeciemu dla zamydlenia oczu - aby wprowadzić ,,nowego" prezesa już w nowej

Ba.
--
XL
Polish Lvov forever!

9. Data: 2022-05-26 22:58:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2022 o 15:38, XL pisze:

> Albowiem raptem 7 lat DLA SB to cała epoka. Zwykły dystans czasowy

TUŻ PO

> Broń, broń agentów. Powinnaś.

Paskudne insynuacje mające na celu zniszczenie drugiego człowieka - czy
to nie jeden ze schematów działania SB-agentury?

--
Ewa

10. Data: 2022-05-26 23:17:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> TUŻ PO

> Paskudne insynuacje mające na celu zniszczenie drugiego człowieka - czy
> to nie jeden ze schematów działania SB-agentury?

Spytaj tego agenta.

--
XL
Polish Lvov forever!

Czym zabija ,,pandemia"?
Jak się ODPORNYCH ludzi ,,w szprycę" robi....
Sensacyjny tekst - witamina D.
Rozmowa z kurierem.
PiS autorem inflacji?