Czosnek!

31. Data: 2015-04-10 21:20:53

Temat: Re: Czosnek!
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-10 o 12:37, Crimi pisze:
> i do tego
> `wszystko gra i koliduje`
> jak mówi MISTRZ Stanisław Michalkiewicz.

Nie.
Takie słowa, jak "trudno świetnie", wtrącał do swoich ról teatralnych
aktor Operetki Gliwickiej. Nazwiska aktora nie pamiętam.
Były to lata 70-te XX wieku, może też początek 80-tych.

Krycha.

32. Data: 2015-05-03 09:59:21

Od: "Piotr Siciarski" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" napisał w wiadomości grup

> Ciekawe kto jeszcze z dawnych lat , oprócz Dirka i mnie ma pl.rec.ogrody
> na podglądzie?

Cześć,

ja też mam na podglądzie raz/dwa razy do roku - z braku czasu niestety.

Ale oczywiście pamiętam i miło wspominam Was wszystkich!

Trochę mojego ogrodu: http://www.garnek.pl/piosic1/a

Pozdrawiam
piotrs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

33. Data: 2015-05-03 23:01:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-03 o 09:59, Piotr Siciarski pisze:
> [...]
>
> ja też mam na podglądzie raz/dwa razy do roku - z braku czasu niestety.
>
> Ale oczywiście pamiętam i miło wspominam Was wszystkich!

Witaj Piotrze :-)
Czy przeglądanie typu "następne zdjęcie" jest tylko dla osób zalogowanych?
To cofanie się i wybieranie następnego obrazka jest dość uciążliwe.

Pozdrawiam Krycha.

Czosnek co z niego zrobić.
Cięcie iglaków?
No i stało się!