No i stało się!

1. Data: 2015-03-07 19:38:44

Temat: No i stało się!
Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pszczelarzem! Wprawdzie takim małopszczelnym, no ale nie od razu
Drezno zniszczono;-)
Właśnie odebrałem trzy pachnące nowością ule wielkopolskie. Teraz tylko
ramki se złoże, zadrutuję, wezę wtopie, pomaluję, w kwietniu zainstaluje
odkłady (jakby ktoś miał na zbyciu w okolicach Bielska-Białej - to ja
jestem chętny) no i na jesień może jakiś miodzik się trafi.

Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

Pozdrawiam Johnny the mniut-malyna

No i link do moich Uli:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/813a527c5b2fbc4d
.html

2. Data: 2015-03-07 20:24:03

Temat: Re: No i stało się!
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 19:38, johnny pisze:
> [...]
> jestem chętny) no i na jesień może jakiś miodzik się trafi.
>
> Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

Ule piękne, najważniejsze że nie nie masz tam pszczół,
które mogłyby całe mieszkanie potraktować jak swój dom.
:-)

Krycha.

3. Data: 2015-03-07 21:05:29

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 19:38, johnny pisze:

> Boję się dzisiejszej nocy - może być gorąco - mam trzy Ule na chacie;-)

A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2015-03-07 21:37:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 21:05, wolim pisze:

> A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)

Pewnie Ule będzie jej łatwiej zaakceptować niż Ulę. ;)

Ewa

5. Data: 2015-03-07 21:39:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 o 21:37, FEniks pisze:

> Pewnie Ule będzie jej łatwiej zaakceptować niż Ulę. ;)

OMG trzy! No nie, to chyba jednak trudniej.

Ewa

6. Data: 2015-03-07 21:44:06

Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-07 21:05, wolim pisze:

> A co na to żona? Lubi takie towarzystwo? :)
>
> Pozdrawiam,
> MW

Nosi się jak Królowa, no to pójdzie na noc do izolatora. Chociaż
podejrzewam, że będzie mocno wczerwiona ;-)

Zdrówka Johnny

7. Data: 2015-03-08 01:32:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Mar 2015 20:24:03 +0100, Krycha napisał(a):

.html

> Ule piękne, najważniejsze że nie nie masz tam pszczół,
> które mogłyby całe mieszkanie potraktować jak swój dom.
> :-)

Bardzo ładne w bieli, teraz tylko na nich blacik położyć i mogą zostać - w
łazience albo kuchni :-)

--

XL
pewni siebie.