czas na agrest?

1. Data: 2015-02-28 20:04:47

Temat: czas na agrest?
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę o oprysku zwalczającym amerykańską zarazę.
Czy to już czy dopiero jak liście sie pojawią?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2015-03-11 08:31:50

Temat: Re: czas na agrest?
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 o 20:04, Krasnal pisze:
> Myślę o oprysku zwalczającym amerykańską zarazę.
> Czy to już czy dopiero jak liście sie pojawią?

Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

3. Data: 2015-03-11 12:34:53

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

Czym?

4. Data: 2015-03-11 22:34:35

Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 12:34, Dirko pisze:
> Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czym?
Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

5. Data: 2015-03-11 22:45:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał:

> Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

Bardzo słusznie! Ja też bym opróżnił cały magazynek widząc taką zarazę!

Jarek

--
Pistolet pod łóżko
połóżmy zwyczajnie

6. Data: 2015-03-12 16:27:39

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miedzianem, bo taki znalazłem w moim magazynku

O matko!

7. Data: 2015-03-14 08:30:53

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 08:31, Krasnal pisze:

> Już popryskałem. Dziękuję "za zerowe" zainteresowanie.

Temat polityczny, potencjalnie niebezpieczny dla dyskutantów, a więc nie
dziw się...

8. Data: 2015-03-14 11:41:01

Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-12 o 16:27, Dirko pisze:
> Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> O matko!
Coś nie tak? Padną mi te agresty?

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

9. Data: 2015-03-14 11:43:31

Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-14 o 08:30, Trybun pisze:

> Temat polityczny, potencjalnie niebezpieczny dla dyskutantów, a więc nie
> dziw się...
Magazynek nie oznacza od razu magazynku od karabinu.Magazynek na działce
to małe pomieszczenie z różnymi sprzętami i akcesoriami ogrodniczymi.
Się czepiają jak rzep psiego ogona!!!!
Już nic tu nie napiszę.

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

10. Data: 2015-03-14 12:12:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-14 11:43, obywatel Krasnal uprzejmie donosi:

> Magazynek nie oznacza od razu magazynku od karabinu.Magazynek na działce
> to małe pomieszczenie z różnymi sprzętami i akcesoriami ogrodniczymi.
> Się czepiają jak rzep psiego ogona!!!!
> Już nic tu nie napiszę.

Trybunowi to chodziło akurat o jego alergię na "amerykańską zarazę"
Ale, jak się masz tak denerwować, to może lepiej zamiast agrestu uprawą
meliski się zajmij.

Nikt nie odpowiedział? No więc żeby nie było Ci przykro, to ja odpowiadam.

skowronki i slowiki
Jak ciąć jaśminowiec aby zakwitł
Opryski
Herbata z kubasa...