skowronki i slowiki

1. Data: 2015-02-28 00:50:08

Temat: skowronki i slowiki
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni na okolicznych polach słychać klangor żurawi
ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.
To już chyba naprawdę wiosna
:)))))
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

2. Data: 2015-02-28 14:15:34

Temat: Re: skowronki i slowiki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Feb 2015 00:50:08 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> [...]
> ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
> a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.

Raczej tak. U mnie nad rzeką i wśród okolicznych drzew ptasie koncerty na
wszystkie głosy :-)

--

XL
pewni siebie.

3. Data: 2015-03-02 07:25:02

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-28 00:50, Tadeusz Smal pisze:
> Od kilku dni na okolicznych polach słychać klangor żurawi
> ale dzisiaj przed południem było słychać pierwszego w tym roku skowronka
> a około 17 pierwsze trele w tym roku słowik.

Co do slowika to raczej sie przeslyszales o minimum miesiac.

pozdro
--
A S

4. Data: 2015-03-03 08:26:36

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-02 o 07:25, Andrzej S pisze:

> Co do slowika to raczej sie przeslyszales o minimum miesiac.

Tez byłem bardzo zdziwiony bo może nie o miesiąc, ale zazwyczaj ze 2-3
tygodnie później od skowronków pojawiają się u mnie słowiki.
Tego słowika słyszeliśmy razem z Żoną ale tylko wtedy w sobotę,
robilismy pierwsze porządki w ogrodzie.
W niedzielę i wczoraj było zimniej, padał deszcz i nie słyszałem go
ani innych bo w swojej okolicy zazwyczaj gniazdują trzy pary słowicze

5. Data: 2015-03-03 19:03:40

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W niedzielę i wczoraj było zimniej, padał deszcz i nie słyszałem go
> ani innych bo w swojej okolicy zazwyczaj gniazdują trzy pary słowicze

Hejka. U nas przed południem pokazały się na błękitnym niebie pierwsze w
tym roku rybitwy a po południu rozszalała się śnieżyca.
Pozdrawiam marcowo Ja...cki

Jak ciąć jaśminowiec aby zakwitł
Opryski
Herbata z kubasa...