Czosnek w HCV

1. Data: 2002-01-20 18:16:53

Temat: Czosnek w HCV
Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jednych dietach czosnek podaja za niedozwolony a w innych ze
ma wrecz dzialanie pozytywnie.Tak samo kapusta w jednych mozna w innych
nie.
Czy ktos ma jakies informacje na ten temat a moze jakis dobry link
pozdroo
Jacek

2. Data: 2002-01-30 21:24:56

Temat: Odp: Czosnek w HCV
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2f1l1$jqe$...@n...tpi.pl...
> [...]
> nie.
> Czy ktos ma jakies informacje na ten temat a moze jakis dobry link

To zalezy od Twojego organizmu, Ty najlepiej bedziesz wiedzial co mozesz
jesc, niestety jest to metoda prob i bledow
To jedyna konkretna stronka jaka znam w sieci www.republika.pl/docentos/
Pozdrawiam
Ula

3. Data: 2002-02-02 16:25:05

Temat: Re: Czosnek w HCV
Od: "Jacek" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To zalezy od Twojego organizmu, Ty najlepiej bedziesz wiedzial co mozesz
> jesc, niestety jest to metoda prob i bledow
nie chcialbym wlasnie robic prob bo potem moze byc za pozno
objawow nie mam zadnych i nie wiem czy dana potrawa jest OK czy nie
podana strone czytalem wlasnie przed napisaniem postu bo wlasnie w niej
podaja produkty niezgodne z wydrukowana w jakims czasopismie
Teraz nie wiem ktorej sie trzymac
pozdroo
Jacek

4. Data: 2002-02-02 21:18:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wchodziles na liste dyskusyjna?
Jesli nie to warto...
Pozdr.
Ula

hipoterapia
Obrzezanie
tlumaczenie
Czy mógłby ktoś te badania zinterpretować ?
Malysz wygral!