Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

11. Data: 2018-02-07 09:51:48

Temat: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Gdyby nie te dwa ostatnie akapity Twej wypowiedzi, w których znowu wszystkie drogi
sprowadziły Cię do Twego ,,Rzymu", to nawet chciałabym dalej z Tobą dyskutować, bo
już robiło się ciekawie. Ale cóż, masz straszne skrzywienie, którego nie potrafisz
pokonać.

12. Data: 2018-02-07 11:32:00

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2018 o 09:51, i...@g...pl pisze:

> [...]
> dalej z Tobą dyskutować, bo już robiło się ciekawie. Ale cóż, masz
> straszne skrzywienie, którego nie potrafisz pokonać.

To nie skrzywienie, Droga Iksi, lecz skutek logicznego i konsekwentnego
myślenia wynikającego z życiowego doświadczenia, którego dostarczyły mi
kobiety, oraz z umiłowania Wolności, Równości i Braterstwa.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

13. Data: 2018-02-07 15:36:03

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> To nie skrzywienie, Droga Iksi, lecz skutek logicznego i konsekwen

Uhmmmm.
Nic ani nikt nie jest w stanie Ci pomóc. Musisz sam.

14. Data: 2018-02-07 18:10:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2018 o 15:36, i...@g...pl pisze:

> Uhmmmm. Nic ani nikt nie jest w stanie Ci pomóc. Musisz sam.

Kiedyś musiałem - teraz już niczego nie muszę. Zapamiętaj to dobrze.

Teraz już tylko mogę wykazać dobrą wolę by wysłuchać co jeszcze masz mi
do powiedzenia. Wysłucham, o ile będzie to coś czego jeszcze nie wiem,
coś co mnie zaintryguje.

Ale Ty od pewnego już czasu powtarzasz w kółko to samo starając się
sprowadzić mnie do pojmowania świata tak jak kiedyś go postrzegałem,
czyli wtedy gdy byłem uzależniony od i podporządkowany kobiecie.

Stajesz się nudna jak flaki z olejem i kontynuuję ten dyskurs z Tobą
tylko dlatego, że pozwalasz mi przemycać moją ideę w coraz to
doskonalszej i coraz bardziej przejrzystej formie.

15. Data: 2018-02-07 19:38:07

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie musisz się przecież podczepiać pode mnie, skoroś taki super. ,,Przemycaj" jawnie,
na własnej popularności bazując. Łaski (mi) nie robisz ?

16. Data: 2018-02-07 21:32:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2018 o 19:38, i...@g...pl pisze:

> Nie musisz się przecież podczepiać pode mnie, skoroś taki super.
> ,,Przemycaj" jawnie, na własnej popularności bazując. Łaski (mi) nie
> robisz ?

O, widzisz Iksi, potrafisz mi coś dobrze doradzić. Wiedziałem, że jakąś
tam popularność w sieci mam. Ale Ty mnie jeszcze bardziej w tym
przekonaniu utwierdzasz, za co jestem Ci niezmiernie wdzięczny, i
chociażby dla takiego efektu warto jest z Tobą się tutaj spierać.:)

A co do robienia komuś łaski... No cóż, jakem rzekł, jestem Ci czasem
wdzięczny więc takich drobiazgów jak ten, któ komu robi łaskę, nie będę
się czepiał. Róbmy ja sobie nawzajem z korzyścią dla siebie i pozostałych.:)

17. Data: 2018-02-07 21:54:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

chociażby dla takiego efektu warto jest z Tobą się tutaj spierać.:)

A co do robienia komuś łaski... No cóż, jakem rzekł, jestem Ci czasem
wdzięczny więc takich drobiazgów jak ten, kto komu robi łaskę, nie będę
się czepiał. Róbmy ją sobie nawzajem z korzyścią wzajemną i pożytkiem
dla innych.:)

18. Data: 2018-02-07 22:16:40

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 06:31, Komuniści i złodzieje! - (c) J. Brudziński -
PiS pisze:
> Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości

> Twoje wątpliwości i wewnętrzne rozdarcie może rozwiać jedynie
> Nowogrodzka. Co sądzisz o: https://tinyurl.com/pe3bznr ?.

Nie masz ci we mnie żadnego wewnętrznego rozdarcia lecz tylko ciekawość
obserwatora notującego przemiany prezydenckiej świadomości. Bo na Niego
patrzą, i z Niego biorą przykład, mniej świadomi Obywatele. On ma być
wzorem i przykładem dla innych, którzy naśladują Jego myślenie i
działanie jest bowiem dla nich busolą.

> CL

LeoTar Gnostyk

19. Data: 2018-02-08 00:39:11

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie przesadzaj. Duda jest postacią zupełnie bezbarwną. Ale potrzebną. I tyle.

20. Data: 2018-02-08 06:05:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2018 o 00:39, i...@g...pl pisze:

> Nie przesadzaj. Duda jest postacią zupełnie bezbarwną. Ale potrzebną.
> I tyle.

Nawet największy prostak myśli stosownie do swoich zasobów wiedzy a co
dopiero człowiek z doktoratem w dziedzinie prawa. Dlatego jestem pewien,
że w naszym PAD pod wpływem docierających doń bodźców zachodzą także
zmiany świadomości i dokonuje się przemiana duchowa. I dlatego uważam,
że nabiera barw chociaż na początku był istotnie nijaki i bardzo
niepewny siebie. Przemiany duchowe najefektywniej dokonują się przez
rozpoznanie bojowe. A więc jak najwięcej walki dla PAD.:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Ustawa o IPN jest słuszna!
Tato?!
Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu