Tato?!

1. Data: 2018-02-05 13:06:09

Temat: Tato?!
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Osobom uzaleznionym od adrenaliny powinno się odbierac dzieci. Generalnie - tacy
ludzie nie nadają się do związku!
Żona Thor'a Heyerdahl'a powiedziała mu ,,Dosyć!", kiedy kolejny raz przysięgał, że
najbliższa wyprawa to już będzie ta ostatnia...

,,Wyprawę Tomasza Mackiewicza i Elizabeth Revol na Nanga Parbat, dla magazynu
"Newsweek", skomentowała dziennikarka i alpinistka Monika Rogozińska. Pojawiły się
słowa krytyki i obawa, znajdą się chętni, by powtórzyć wyprawę Mackiewicza.
Dziennikarka niepokoi się również, że himalaista dla wielu osób stanie się bohaterem,
który znajdzie naśladowców.

- Boję się, że po tym zgiełku medialnym pan Tomasz Mackiewicz znajdzie naśladowców.
Przygody z Himalajami nie można zaczynać na jednej z najwyższych ścian planety, w
najtrudniejszych warunkach. Nie wiedział, jak jego organizm zareaguje na 8 tys. m.
Nie spróbował tego wiosną na innej górze i łatwiejszej drodze. W wysokich górach
należy przestrzegać pewnych reguł. Nie igra się z wysokością, niedotlenieniem. Ono
zabija. Pan Mackiewicz pchał się nieodpowiedzialnie w tarapaty. A tam takie
zachowanie śmiertelnie naraża innych. Boję się, że zostanie wykreowany na bohatera.
Modliłam się za niego w czasie akcji, modlę się za jego dzieciaki. To one płacą
najwyższą cenę za pasje rodziców - powiedziała Rogozińska."

2. Data: 2018-02-05 13:54:24

Temat: Re: Tato?!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-05 o 13:06, i...@g...pl pisze:

> Osobom uzaleznionym od adrenaliny powinno się odbierac dzieci. Generalnie - tacy
ludzie nie nadają się do związku!

Pilotom, kosmonautom, sportowcom, kierowcom F1, skoczkom spadochronowym,
pijakom i ludziom bez krawata. Bo każdy pijak to złodziej, a klient w
krawacie jest mniej awanturujący się.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-02-05 16:28:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-05 o 13:54, Kviat pisze:

> Pilotom, kosmonautom, sportowcom, kierowcom F1, skoczkom spadochronowym,
> pijakom i ludziom bez krawata. Bo każdy pijak to złodziej, a klient w
> krawacie jest mniej awanturujący się.

No i zapomniałem o najważniejszej grupie uzależnionej od adrenaliny.
O kibolach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-02-05 18:25:48

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że i tobie.

5. Data: 2018-02-05 19:40:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-05 o 18:25, i...@g...pl pisze:
> Widzę, że i tobie.

"tacy ludzie nie nadają się do związku!"
"Ustawa o IPN jest słuszna!"
"Niemieckie nazistowskie obozy!"

Ależ ci ta adrenalina buzuje...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-02-05 20:28:49

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie kazdemu ,,buzuje" od zwykłego mówienia prawdy, do którego Ty oczywiście raczej
nie masz okazji - więc wyjaśniam.

7. Data: 2018-02-06 22:58:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pilotom, kosmonautom, sportowcom, kierowcom F1, skoczkom spadochronowym,
> pijakom i ludziom bez krawata.

Nie - jeżeli tylko nie zmuszają innych do podejmowania identycznego co do istoty i
jakości postępowania, które im samym przyniosło zgubę.
Innych - ryzykujących własne życie i życie swoich rodzin. Innych - postępujących
rozsądnie, a pomimo to wobec konieczności ratowania ,,bogatera" mających do wyboru
jedynie rezygnację ( i jako jej następstwo kac moralny, potępienie społeczne i utratę
honoru) lub podjęcie tego śmiertelnego zagrożenia (i utratę życia oraz cierpienie i
zagrożenie bytu rodzin) bo jakiemuś ,,śmiałkowi" adrenalina na mózg rzuciła i
priorytety popieprzyły.

Tak więc NIE - jeśli tylko nikt nie musi ich ratować idąc w ślad za nimi na śmierć:
lecąc za nimi w identyczny niebezpieczny lot czy w kosmos, wykonując samobojcze
sportowe ewolucje czy pędząc ze śmiertelną szybkością po torze F1, skacząc ze
spadochronem bez zabezpieczenia czy pić na umór.

Wtedy - nie.

8. Data: 2018-02-06 23:28:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-06 o 22:58, i...@g...pl pisze:

> Nie - jeżeli tylko nie zmuszają innych do podejmowania identycznego co do istoty i
jakości postępowania, które im samym przyniosło zgubę.

Czyli faszystom i narodowcom też nie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-02-07 00:19:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

PATRIOTOM (których TY nazywasz ,,faszystami", bo nie rozumiesz o czym gadasz) - nie.
Narodowcom - też patriotom - nie.
Albowiem oni nie są niczym zagrożeni, więc i nie potrzebują ratunku. A jeśli nawet w
swojej chorej łepetynie uzurpujesz sobie prawo do oceniania ich jako upadłych, to
przecież i tak nie jesteś w stanie ,,ratować" ich tym samym, czyli przyjmując ich
poglądy.

Porzucający swoją rodzinę dla własnej podniety, wymuszający (moralnie) na innych
identyczne ze swoimi krańcowo ryzykowne działania, nieodpowiedzialny, bo
nieprzygotowany do wyprawy i niepotrafiący uporządkować życiowych priorytetów, a w
efekcie swego uzależnienia zmarły alpinista - w niczym nie jest do nich podobny.

10. Data: 2018-02-07 00:36:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a78a518$0$665$65785112@news.neostrada.pl...

> "tacy ludzie nie nadają się do związku!"
> "Ustawa o IPN jest słuszna!"
> "Niemieckie nazistowskie obozy!"
>
> Ależ ci ta adrenalina buzuje...

Myślisz że pisałaby tutaj, gdybyś Ty nie czytał?
Kto jeszcze poza Tobą to czyta?

Moja metoda badania/działania.
Z mądrości Wschodu
Bolszewicy powtarzają 68r