Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.

1. Data: 2018-02-05 20:24:53

Temat: Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W rodzinie żydowskiej dominuje nieufna kobieta i manipuluje swoim
mężczyzną tak aby jej przynosił coraz więcej dóbr materialnych. Mając
świadomość tego, że mężczyzna zrobi dla niej wszystko byle tylko dostać
się do jej szparki, prowokuje go do zachowań, które przynoszą jej -
dzięki jego działalności - coraz to większe profity. Wszystko dlatego,
że brakuje jej poczucia własnej wartości z racji zakazowego wychowania,
które rozwinęło w niej do granic absurdu kompleks Elektry, czyli brak
poczucia własnej wartości w stosunku do matki. I sądzi, że posiadając
coraz więcej odbuduje to poczucie własnej wartości, które powinno
wypływać z jej relacji z matką. Ale nawet coraz to nowe dobra
dostarczane jej przez mężczyznę nie sa w stanie wyeliminować u niej tego
braku poczucia własnej wartości wywołanego przez matkę, która
ograniczała jej emocjonalny dostęp do ojca. Dodatkowo na obniżanie
poczucia własnej wartości wpływa na kobietę małżeńska prostytucja, którą
uprawia ona ze swoim mężem dlatego, że mu nie ufa - nie ufając chce go
sobie podporządkować ale nie jawną i otwartą rozmową lecz oszukując i
sprzedając własne ciało. W ten sposób kobieta dołuje samą siebie coraz
bardziej. Ale nie tylko siebie, dołuje również mężczyznę którego wysiłki
na nic się zdają ponieważ kobieta żąda od niego coraz więcej i więcej aż
w końcu nie jest on w stanie spełnić jej żądań i poddaje się jej władztwu.

Patrząc na historię Żydów możemy podzielić ją na dwa okresy. Pierwszy,
kiedy chcieli zaspokoić swe kobiety podbojami i drugi, w którym
posługują się manipulacją i oszustwem. Ponieważ nie byli plemieniem zbyt
licznym więc siłą rzeczy musieli w końcu ulec grupom liczniejszym albo
zjednoczonym pod wspólnym władztwem. Skoro zostali wyparci z placu boju
zbrojnym orężem wykombinowali, że równie dobrze można dostarczać
kobietom coraz to nowe łupy handlując, manipulując i oszukując.Wymagało
to tylko konsekwencji, sprytu oraz umiejętności dochowywania tajemnicy.
Zajęcie wojenne było coraz bardziej ryzykowne i jako ludzie inteligentni
znaleźli lepsze rozwiązanie dla łupienia i podporządkowywania sobie
innych ludzi, w tym również swoich pobratymców. Spośród wielu nacji to
właśnie oni doszli najszybciej do takiego właśnie. A że byli na tyle
sprytni, że nigdy nie dawali się złapać na jawnym oszustwie więc i
urośli w wielką siłę manipulując całymi innymi nacjami na własny użytek.
A właściwie to na użytek swoich kobiet, które żądają od nich coraz
więcej i więcej coraz perfidniej manipulując swoim ciałem. Nie jest
dziełem przypadku, że tak wielu pedofilów i homoseksualistów mamy
właśnie wśród najbardziej ortodoksyjnych Żydów u których kobieta jest
rzekomo tak bardzo podporządkowana mężczyźnie, iż rzekomo nie ma żadnych
praw. Ale to tylko pozory, gdyż tam właśnie, podobnie jak u innych
Semitów i Persów, matriarchat kwitnie wspaniale chociaż w ukryciu a jego
pokłosiem są seksualne dewiacje.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

2. Data: 2018-02-06 14:40:30

Temat: Re: Psychoanaliza narodu żydowskiego i nie tylko.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:
> W rodzinie żydowskiej dominuje nieufna kobieta i manipuluje swoim
> mężczyzną

Bosz, a Ty swoje. Chyba masz jakiś uraz, może byłeś mientki
a nie twardy i dałeś się zdeptać?

3. Data: 2018-02-06 19:32:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.02.2018 o 14:40, b...@g...com pisze:

> Bosz, a Ty swoje. Chyba masz jakiś uraz, może byłeś mientki a nie
> twardy i dałeś się zdeptać?

To, że po wielokroć powtarzam elementarną prawdę o toksycznych relacjach
między kobietami a mężczyznami ukształtowanymi w wyniku działania
zakazowego systemu wychowawczego wcale nie oznacza, że mam jakiś uraz.
Ten zakazowy system wychowawczo-edukacyjny sprzyja dominacji kobiety i
kształtuje chłopców na przyszłych jebaków, którzy nie dość, że mają
spełniać dowolne seksualne zachcianki kobiet to jeszcze zawsze mają być
twardzi, zwarci i gotowi do zaspokojenia nienasyconego hymenu. A ty
zachowujesz się jak baba, która by poniżyć mężczyznę, któremu przez
zakazowe wychowanie rodzice/opiekunowie odebrali pewność siebie i
poczucie własnej wartości, chcesz mu wcisnąć, że jak nie zawsze jest
twardy to już jest do niczego. I prawie wszystkich mężczyzn ich kobiety
pozbawiają w ten sposób resztek wiary we własne siły oraz godności. Bo
dla zdecydowanej większości kobiet mężczyzna jest tylko wówczas wart
zachodu gdy ma twardego fiuta i kieszeni wypchane mamoną. A durni faceci
dali sobie narzucić taką rolę w społeczeństwie i w rodzinie. A prym w
tym, ze względu na subtelną technikę poniżania, wiodą żydowskie kobiety,
które tą techniką postępowania z żydowskimi mężczyznami ukształtowały
subtelnie perfidnych swoich męskich niewolników, którzy dla nich
bezwzględnie oszukują cały świat.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

Ustawa o IPN jest słuszna!