Czy TVP może jeszcze niżej upaść?

31. Data: 2004-05-08 17:45:19

Temat: Re: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podobnie jest w prasie i "literaturze fachowej" Dużo zdjęć a ogólnie lipa.
> Mam wrażenie, że piszący sami nieznają dogłębnie tematu :(

A ja sadze, ze po prostu tlumacze niemieckiego nie sa z wyksztalcenia
ogrodnikami, stad te niescislosci :)

Elfir

32. Data: 2004-05-08 19:20:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
| . A
|
| Na temat tego programu mam zupełnie odmienne zdanie. Uważam go za bardzo
| pozyteczny i bardzo edukacyjny.
| Polecam oglądanie nie tylko początkującym ogrodnikom. Ja chodż siedzę
| juz w ogrodzie z 50 lat i myślę, że dużo wiem i umiem, to jednak z tego
| programu dowiaduję się wielu nowych i ciekawych rzeczy.

Daj przykład!
Ja się kiedyś "dowiedziałam", że żywopłot sadzi się 5 cm od płotu. Za
sadzącą panią A.F-K. siedział spory już wilczur. Kto ma psa, to wie, którędy
ma zwyczaj biegać. A ogrodnik wie, że w dwa-trzy lata najdalej krzewy wejdą
w płot. Albo sadzenie azalii w czysty torf - kolejny przykład głębokiej
edukacji zapewnianej przez TVP.
Owszem, od czasu do czasu zapraszają do programu jakiegoś ciekawego
człowieka (była cała seria o drzewach owocowych z prawdziwym fachowcem). I
kamera uparcie się trzyma jego twarzy zamiast pokazywać rośliny:-)

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2004-05-08 19:50:04

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tia - w jednym z miesięczników był projekt niewielkiego ogródka i na
> środku 7 budleji.

To chyba inne realia twórcy pisma. Czy widziałaś projekty małych łazienek w
czasopismach? Hehe, jak polska kawalerka :)))

Pozdrawiam Halina

34. Data: 2004-05-08 20:09:59

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała w wiadomości: ...
> [...]
>człowieka (była cała seria o drzewach owocowych z prawdziwym fachowcem). I
>kamera uparcie się trzyma jego twarzy zamiast pokazywać rośliny:-)

Dzisiaj na lilie p. Kiszki tez z przyjemnoscia mozna bylo popatrzec,
widzialas jak kwitnie Twoj orienpet?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

35. Data: 2004-05-08 20:12:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

| Dzisiaj na lilie p. Kiszki tez z przyjemnoscia mozna bylo popatrzec,
| widzialas jak kwitnie Twoj orienpet?

Włączyłam pod sam koniec i trafiłam na magnolie:-(

Pozdrawiam, Basia.

36. Data: 2004-05-08 20:22:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> Trafiles w sedno - to filmy dla Amerykanow :-)

Kiedys przez krotki czas trenowalem lucznictwo - to pewnie dlatego ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

37. Data: 2004-05-08 20:29:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Na poważnie, wydaje mi się, ze to jest taki szczebel (najniższy) do
kariery
> dziennikarza prowadzący?

Cos w tym jest. Moze by sie tak wkrecic i z czasem dorobic sie wlasnego
programu o roslinach? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

38. Data: 2004-05-08 20:54:26

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> wrote in message
> . A
>
> Na temat tego programu mam zupełnie odmienne zdanie. Uważam go za bardzo
> pozyteczny i bardzo edukacyjny.

Dzis zdazylo mi sie obejrzec ten program, bo akurat bylem rano na nogach.
Dzisiejszy odcinek byl ciekawszy niz zwykle. Bylo o lilich, magnoliach,
pomidorach i o kwiatach w wiszacych doniczkach.
Nie zmienia to faktu, ze niewiele nowego dowiedzialem sie z niego.
Jakakolwiek ksiazke madrzej wziac do reki czy nawet do internetu zajrzec,
niz marnowac czas przy tym programie. Gdyby to byly poczatki, mogbym rzec,
ze dobre i to; ze sie staraja.
Rzecz w tym, ze program o tej tematyce nadawany jest od wielu lat w sobotni
poranek. Za czasow "Soboty na dzialce" bylo ciekawiej, a dzis niestety nie
jest lepiej, tylko gorzej.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: w porownaniu z cala reszta programow w telewizji publicznej, Twoje
stwierdzenie jest calkiem poprawne ;)

39. Data: 2004-05-08 21:13:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> writes:

> Jesli chodzi o przyrodnicze, to brytyjskie sa lepsze niz produkcji
> USA.

Nie, jeśli chodzi o 'przyrodnicze', to mam wrażenie, że górą
Skandynawowie i Niemcy. :-)

> W filmach amerykanskich bardziej pokazuja ludzi, ktorzy je kreca niz
> sama przyrode.

No, jak w każdym 'przyrodniczym' filmie... Nic nowego. Ludzie. Pani. I
pan. Albo dwie panie. Albo dwie panie i jeden pan, albo wręcz
odwrotnie.

> Jest tez inny element, ktory mnie denerwuje: Nakreca pare scen i
> walkuja je przez caly film. Niektore rzeczy tlumacza ogladajacym po
> pare razy, do znudzenia.

A żebyś wiedział. Albo ona z nim, albo on z nią. I tak na okrągło...

> Tak jakby jacys kretyni ten film ogladac mieli, ze nie wystarczy
> pokazac cos raz, tylko trzeba zanudzac widza czyms, co juz wczesniej
> wiedzial.

To dla mas :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewna dama z miasteczka Uciecha
chciała się na tygrysie przejechać.

40. Data: 2004-05-08 21:25:27

Temat: Odp: Czy TVP może jeszcze niżej upaść?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:c7jga0$g9f$...@n...news.tpi.pl...

> Cos w tym jest. Moze by sie tak wkrecic i z czasem dorobic sie wlasnego
> programu o roslinach? ;)

Wkręcaj się o ile masz pomysł na coś lepszego....
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Daj przyklad scenariusza takiego programu. Bez żadnego wstydu. :-)))
Tu już scenariusze filnowe były publikowne (np. Ochrona winnicy Bogusława
przed mrozem...)
J.

mapa
Pierwiosnki