Czy Wy tez to macie?

1. Data: 2004-04-20 17:26:40

Temat: Czy Wy tez to macie?
Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo moze to tylko u mnie i u Tesciowej... :-)
Jak tylko piore posciel i nie pozapinam guzikow w poszewkach, to cale
pranie wpycha sie - nie wiem jakim sposobem - do poszwy na koldre.
Ewentualne lenistwo przed wlozeniem prania do prakli i pozostawienie
guzikow niezapietych nie jest wiec mozliwe... ;-(
Edytka [edymon]

1. Data: 2004-04-20 18:40:01

Temat: Re: Czy Wy tez to macie?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.04.2004 19:26, Użytkownik [edymon] napisał :
> Bo moze to tylko u mnie i u Tesciowej... :-)

My też tak mamy :-)

> Jak tylko piore posciel i nie pozapinam guzikow w poszewkach, to cale
> pranie wpycha sie - nie wiem jakim sposobem - do poszwy na koldre.
Temat ten był już na grupie - jakieś 1,5 roku temu - jeśli dobrze
pamiętam zapoczątkował go Jarek P. - w jego ramach była nawet rozważania
na temat inteligencji męskich bokserek :-D

A co tam - podaję link :-)

http://tinyurl.com/2v5wj

Miłej lektury :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-04-21 14:49:54

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40856def$1@news.vogel.pl...
> Temat ten był już na grupie - jakieś 1,5 roku temu - jeśli dobrze
> pamiętam zapoczątkował go Jarek P. - w jego ramach była nawet rozważania
> na temat inteligencji męskich bokserek :-D

No i teraz ja o maly wlos nie poplulam monitora :-)))

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2004-04-22 11:42:43

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A pralka pewnie ladowana od przodu?
Tez mialem takie zjawisko, ale po zakupie pralek ladowanych od góry
zniknelo.
Dla odmiany teraz zjada skarpetki, zastanawiam sie, jak je parami spinac
;-))
JaC

1. Data: 2004-04-22 12:25:27

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik " 666" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
> Dla odmiany teraz zjada skarpetki, zastanawiam sie, jak je parami spinac

Juz to niektórzy wymyslili:
http://tinylink.com/?peUO5V3fbA

Kasia

1. Data: 2004-04-22 12:58:40

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA wrote:

> Uzytkownik " 666" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
>
> Juz to niektórzy wymyslili:
> http://tinylink.com/?peUO5V3fbA

Hmmm skarpetki to przynęta a haczyk na trolla, tak? niezłe....
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-04-22 21:28:48

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakby się jeszcze w tym chodzić dało, to byłoby super :-)
JaC

1. Data: 2004-04-22 22:12:49

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> wrote in message
> [...]
> Ewentualne lenistwo przed wlozeniem prania do prakli i pozostawienie
> guzikow niezapietych nie jest wiec mozliwe... ;-(

No wlasnie u mnie nie - nie potwierdzam. A pralka ladowana od góry :)))

pzdr
KK

Re: Whirlpool ARC55xx i hałas
paliwo do kosiarki