Czy Zaslupie jeszcze istnieje?

1. Data: 2003-07-02 18:26:05

Temat: Czy Zaslupie jeszcze istnieje?
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, czy Zaslupowa grupa jeszcze dziala? Cos nie moge sie dostac
przez Yahoo.
Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-02 18:31:44

Temat: Re: Czy Zaslupie jeszcze istnieje?
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Jul 2003 11:26:05 -0700, Magdalena Bassett
<m...@o...com> wrote:

>Krysiu, czy Zaslupowa grupa jeszcze dziala? Cos nie moge sie dostac
>przez Yahoo.
>Magdalena Bassett

Ja nie Krysia ale Ci odpowiem bo ona dzisaj poza domem zajeta...
grupa dziala ...i ja Cie widze - zmien jeno swoj e-mail adres w
profile...
;-)

.

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-07-02 18:49:31

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Art(Gruby)" wrote:

> Ja nie Krysia ale Ci odpowiem bo ona dzisaj poza domem zajeta...
> grupa dziala ...i ja Cie widze - zmien jeno swoj e-mail adres w
> profile...
> ;-)

OK, zmienilam. I widze juz grupe bez problemu. Dzieki

MB

1. Data: 2003-07-02 20:14:37

Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art(Gruby)" <j...@p...net> napisał w wiadomości

> Ja nie Krysia ale Ci odpowiem bo ona dzisaj poza domem zajeta...
> grupa dziala ...i ja Cie widze - zmien jeno swoj e-mail adres w
> profile...

o jakiej grupie mowa/ (jezeli mzna zapytac)

--
PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem

1. Data: 2003-07-02 22:26:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>o jakiej grupie mowa/ (jezeli mzna zapytac)

Cafe Za Slupem (geneza cafe jest w FAQu, chyba nawet ja
popelnilam

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-03 07:21:35

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> Cafe Za Slupem (geneza cafe jest w FAQu, chyba nawet ja
> popelnilam
>
> Van Pierz
> K.T. - starannie opakowana
Da rade sie tam wejsc czy zaproszenia obowiazauja :-)?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-03 07:50:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>U?ytkownik Krysia Thompson napisa?:

>Da rade sie tam wejsc czy zaproszenia obowiazauja :-)?

teraz to juzx tam nikt nie wchodzi, bo to zamkniete
zupelnie..istnieje na zewnatrz jako SYMBOL wyzwolenia spod presji
osob, ktore przewracaja oczami, krytykuja, natrzasaja sie,
odwracaja sie od jedzenia zaslupiego czyli sztucznego. Front ten
zaczelam ja, bardzo niewinnym pytaniem dwa lata temu czy sa na
grupie ludzie, co jak ja korzystaja w mniejszym lub wiekszym
wymiarze z roznych rzeczy, przez purystow nie uzywanych - ja
przez tydzien jadlam z apetytem podrasowane puree kartoflane
(podrasowane, bo dodawalam creme fraiche, bekon i cos tam
jeszcze) z papierka...wszelkie pysy i inne garmazeryjne wytwory
tez do zaslupia naleza jakby sie kto pytal.

Termin "Zaslupie" przyjal sie dosc dobrze do o kreslenia
szybkiego w/w jedzenia.

to chyba tyle

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana