Czy coś jest ze mną nie tak?

1. Data: 2005-09-19 10:26:50

Temat: Czy coś jest ze mną nie tak?
Od: "ghjghj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad dwóch lat spotykam się z pewnym chłopakiem. Wydaje mi się że wszystko
jest w najlepszym porządku, przy nim czuje się jak w raju, przytula, całuje mnie
i szepcze czułe słówka. Jest nie tylko wspaniałym mężczyzną ale też i
przyjacielem. Mogę z nim porozmawiać o wszystkim, o swoich problemach,
marzeniach i planach na przyszłość! Jest czuły, kochany i mądry jak na faceta
nie przystało. Zawsze jak się widzieliśmy obdarowywał mnie kwiatami i małymi
prezentami. Mamy ze sobą dużo wspaniałych wspomnień. Było nam ze sobą naprawdę
super! Jestem w nim zakochana po uszy!! Przynajmniej ja tak sądzę! Nie znam jego
opinii na ten temat mimo, że chciałam z nim o tym porozmawiać...
Jednakże coś od pewnego czasu jest nie tak... widzimy się rzadko, a jak chce się
z nim spotkać i porozmawiać to zawsze ma jakieś wytłumaczenie, jak pytam go czy
mnie nadal kocha odpowiada krótko &#8222;tak&#8221;. Unika mojego wzroku, rzadko
przytula i
często nie ma ochoty na nic. Nie wiem czy ja coś zrobiłam źle?! Siedząc
wieczorami sama w domu cały czas zastanawiam się co się zmieniło w nas?! Wydaje
mi się, że jest zupełnie inną osobą, kimś kogo wcale nie znam, mimo iż jesteśmy
ze sobą 2 lata! Jest oschły, nie miły i często wulgarny. Smutno mi z tego
powodu, bo obwiniam siebie za to co się dzieje! Chce z nim o tym porozmawiać ale
nasza rozmowa jest krótka: &#8222; kochanie nie martw się wszystko jest
dobrze&#8221;. Ale
ja wiem że nie jest, bo jest źle, czasami czuje, że przestałam mu się podobać,
jestem mu obojętna i że mu się znudziłam. L Nie wiem co mam zrobić i jak
postępować! Jest mi z tym ciężko i to bardzo boli... dużo już na swoim koncie
mam nie przespanych nocy.. Jak myślę o rozstaniu to odechciewa mi się żyć! To
boli kiedy ukochana osoba tak Cię rani a przy okazji oszukuje! Nie odnajduje się
w tym wszystkim, cały czas o nim myślę.. nie chce mi się jeść, spać.. nawet nie
mam czasu na naukę. Wszyscy wokoło mnie pocieszają, ale w rezultacie bez niego
całe moje życie traci sens! L Rozstanie to najgorsza rzecz w życiu każdego
człowieka, który jeszcze nadal kocha! Jak dojdzie do rozstania to ja już wiem,
że nie chce żyć bez niego! Najgorsze w tym wszystkim jest to, że się obwiniam,
ale nie znajduje żadnego rozsądnego wytłumaczenia!

Początek był piękny, a koniec tuż tuż...