Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?

1. Data: 2005-09-19 11:46:03

Temat: Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Od: "hkhjk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że nie. Jak to wygląda, że dwie kobiety, albo dwóch mężczyzn bierze ślub.
A na dodatek chcą adoptować dzieci. Dziecko powinno mieć ojca i matę. Każdy po
trochę go wychowuje. Ale co dziecko odpowie w szkole zapytane przez dzieci
dlaczego ma dwóch ojców?
Jak będzie wyglądał świat za parę lat? Nie mam nic przeciwko, że są razem, ale
nie powinni wychowywać dzieci. Jest to dla mnie coś czego nie powinno być.
Kościół temu zabrania, ja także jestem temu przeciwna.

2. Data: 2005-09-19 12:04:57

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

hkhjk <3...@n...onet.pl> Monday 19 of September 2005
13:46

> Kościół temu zabrania,

Który kościół? Nie każdy jest katolikiem, jakbyś zapomniała.

--
Rafał Maj

3. Data: 2005-09-19 12:25:41

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hkhjk" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie powinni wychowywać dzieci. Jest to dla mnie coś czego nie powinno być.
> Kościół temu zabrania, ja także jestem temu przeciwna.

Nie tylko nie powinni, ale przede wszystkim nie powinni mieć do tego prawa,
podobnie jak alkoholicy, narkomani i przestępcy, jakie pozytywne wzorce
przekażą dzieciom?

Trzeba zająć się przyczyną dzieci do adopcji. Czy wszystkie to sieroty?
Jeśli rodzice zdecydowali się począć dziecko, powinni ponieść wszelkie
konsekwencje

4. Data: 2005-09-19 13:10:06

Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hkhjk <a...@o...pl> napisał(a):

> Myślę, że nie.

A ja mysle, ze nie masz racjonalnych podstaw by tak myslec.

> Jak to wygląda, że dwie kobiety, albo dwóch mężczyzn bierze ślub
> .

W naszych realiach obyczajowych - "dziwnie". Tak jak kilkadziesiat lat temu
"dziwnie" wygladaly kobiety z biernymi i czynnymi prawami wyborczymi, na
kierowniczych stanowiskach, sluzace w armii...
Obyczajowosc ewoluuje.

> Dziecko powinno mieć ojca i matę.

Na jakiej podstawie to zakladasz? W historii ludzkosci, w roznych kulturach
funkcjonowaly bardzo rozne systemy rodzinno-wychowawcze. Jestes w stanie
ocenic, ktory z nich jest lepszy od ktorego? Wspolczesny model "rodziny" ma
pewnie nie wiecej niz 150-200 lat.

No i wez pod uwage jeszcze dwie kwestie:

1) osoby samotnie wychowujace dzieci oraz pary, w ktorych jeden partner
*praktycznie* nie bierze udzialu w wychowaniu (duzo pracuje, czesto i na dlugo
opuszcza dom [zawodowi zolnierze, marynarze]);

2) pary homoseksualne realnie wychowujace dizeci:
2.1. dzieci jednego lub obu partnerow pochodzace ze zwiazkow heteroseksualnych
(tego prawnie nie da sie zabronic i to zjawisko ma miejsce takze w Polsce);
2.2. dzieci adoptowane w krajach, w ktorych pary homoseksualne maja do tego
prawo (zdaje sie, ze w UK i w toryms z panstw Skandynawii).

Ponoc (tak mnie uczyli na bioetyce) badania nie wykazuja aby wychowanie
dziecka w zwiazku homoseksualnym zwiekszalo ryzyko patologii
psychiczno-spolecznych u dzieci.

> Każdy po
> trochę go wychowuje.

To baaardzo roznie bywa...

> Ale co dziecko odpowie w szkole zapytane przez dzieci
> dlaczego ma dwóch ojców?

A to juz zupelnie inny problem. Zalezy to wylacznie od obyczajowosci panujacej
w danej spolecznosci.

> Jak będzie wyglądał świat za parę lat? Nie mam nic przeciwko, że są razem, >ale
> nie powinni wychowywać dzieci.

Ale wychowuja, czasem wychowuja swoje wlasne dzieci pochodzace z minionych
zwiazkow heteroseksualnych - i nic na to nie poradzisz. A w kilku krajach maja
tez prawo do adopcji.

> Jest to dla mnie coś czego nie powinno być.

Wishful thinking...

> Kościół temu zabrania, ja także jestem temu przeciwna.

To fakt. Ale jesli chcesz podchodzic do tego problemu od strony
religii/ideologii, to zdecydowanie NTG! Polecam pl.soc.religia.

pozdrawiam
quasi-biolog

5. Data: 2005-09-19 13:26:05

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"dziwnie" wygladaly kobiety z biernymi i czynnymi prawami wyborczymi, na
>kierowniczych stanowiskach, sluzace w armii...

Tak, ale to _my_ decydujemy w jakim kierunku, nieprawdaż?

>Na jakiej podstawie to zakladasz?

Rzeczywiście. Dziwne założenie. Zawsze przecież mozna sklonować.

> [...]
>ocenic, ktory z nich jest lepszy od ktorego? Wspolczesny model "rodziny" ma

(ciach)

>Ponoc (tak mnie uczyli na bioetyce) badania nie wykazuja aby wychowanie
>dziecka w zwiazku homoseksualnym zwiekszalo ryzyko patologii
>psychiczno-spolecznych u dzieci.

A na jakiej próbce owe badania przeprowadzano? Skąd wzięto dzieciaki do tego
badania? Ile one obecnie mają lat? Orientujesz się?

Aska
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2005-09-19 16:24:22

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgmdbe$it2$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> "dziwnie" wygladaly kobiety z biernymi i czynnymi prawami wyborczymi, na
> kierowniczych stanowiskach, sluzace w armii...

Tak. W III Rzeszy zabijano Żydów. Ewoluuje. Imponujące.

> [...]
> funkcjonowaly bardzo rozne systemy rodzinno-wychowawcze. Jestes w stanie
> ocenic, ktory z nich jest lepszy od ktorego? Wspolczesny model "rodziny"

Jakie różne?
Rodzina wielopokoleniowa i 'rodzina' współczesna będąca jedynie resztką tej
prawdziwej, to nie jest nowy model tylko zubożona wersja starego

> [...]
dlugo
> opuszcza dom [zawodowi zolnierze, marynarze]);

Smutne, ale po co pogarszać ten stan rzeczy

> [...]
heteroseksualnych
> (tego prawnie nie da sie zabronic i to zjawisko ma miejsce takze w

A dzieci których rodzice są narkomanami? Czy dlatego mamy pozwolić
narkomanom na adoptowanie dzieci?

> Ponoc (tak mnie uczyli na bioetyce) badania nie wykazuja aby wychowanie
> dziecka w zwiazku homoseksualnym zwiekszalo ryzyko patologii
> psychiczno-spolecznych u dzieci.

czyli np skłonności homoseksualnych?

7. Data: 2005-09-19 17:35:14

Od: "quasi-biolog " <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jbaskab <j...@o...pl> napisał(a):

> Tak, ale to _my_ decydujemy w jakim kierunku, nieprawdaż?

A ktoto sa _my_ ? Wielu by chcialo sterowac ta ewolucja...

> Rzeczywiście. Dziwne założenie. Zawsze przecież mozna sklonować.

Rzniesz glupa?

> A na jakiej próbce owe badania przeprowadzano? Skąd wzięto dzieciaki do tego
> badania? Ile one obecnie mają lat? Orientujesz się?

Nie nie orientuje sie.

pozdrawiam
quasi-biolog

8. Data: 2005-09-19 17:58:12

Od: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak. W III Rzeszy zabijano Żydów. Ewoluuje. Imponujące.

I jaki to ma zwiazek z czymkolwiek?

> W historii ludzkosci, w roznych
> kulturach
> ma

> Jakie różne?

Np:

1) takie, ze dzieci z calej spolecznosci wychowywane sa w duzych grupach (cos
w rodzaju przedszkoli) glownie przez starszych kolegow. Cos takiego, zdaje sie
funkcjonowalo w starozytnej Sparcie i w niektorych plemionach indianskich;

2) rodziny poligamiczne-haremy;

3) rodzice oddaja dzieci pod opieke mamek/nianiek - zwyczaj praktykowany
powszechnie jeszcze przed 200 laty w Europie;

4) domy dziecka, szkoly z internatem.

> Rodzina wielopokoleniowa i 'rodzina' współczesna będąca jedynie resztką tej
> prawdziwej, to nie jest nowy model tylko zubożona wersja starego

Nie o to chodzilo.

> dlugo

> Smutne, ale po co pogarszać ten stan rzeczy

Jestes pewien, ze zawsze "smutne"? A to, ze prawo homoseksualistow do adopci
cokolwiek "pogorszy" to musisz najpierw dowiesc.

> heteroseksualnych
> Polsce);

> A dzieci których rodzice są narkomanami? Czy dlatego mamy pozwolić
> narkomanom na adoptowanie dzieci?

Sad odmowi adopcji narkomanom (jesli fakt bycia narkomanem jakims sposobem
zostanie ujawniony), jesli uzna, ze ich nalog moze przeszkadzac w zajmowaniu
sie dzieckiem. To akurat latwo dowiesc. Jestes w stanie dowiesc tego w
stosunku do homoseksualistow?

> czyli np skłonności homoseksualnych?

Homoseksualizm nie jest opiniowany przez kompetentne do tego gremia jako
"patologia". Nie mniej jednak rodzice homoseksualisci na orientacje seksualna
dziecka ponoc tez nie wplywaja.

pozdrawiam
quasi-biolog

9. Data: 2005-09-19 22:07:54

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf256" <s...@r...com.invalid> napisał w wiadomości
> hkhjk <3...@n...onet.pl> Monday 19 of September
2005
> 13:46

> Który kościół? Nie każdy jest katolikiem, jakbyś zapomniała.

Prawdziwy :)

10. Data: 2005-09-20 11:59:16

Od: "xhy" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dgmu7k$bkq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> 3) rodzice oddaja dzieci pod opieke mamek/nianiek - zwyczaj praktykowany
> powszechnie jeszcze przed 200 laty w Europie;

'Systemy rodzinno-wychowawcze' jako część kulur są poddawane konkurencji.
Okazało się,że najprężniejsza kulura (cywilizacja?) to patriarchat z silną
chrześcijańską moralnoscią. To państwa tej cywilizacji podbiły świat z
systemami matriarchatu, wielożeństwa, wielomęstwa, i co tam jeszcze
wymyślono.

> Jestes pewien, ze zawsze "smutne"? A to, ze prawo homoseksualistow do
adopci
> cokolwiek "pogorszy" to musisz najpierw dowiesc.

Jeżeli ww. system rodzinny wygrał na rynku systemów, to logiczne ,ze
podwazanie go jest równoznaczne z jego osłabianiem.

[...]
> Homoseksualizm nie jest opiniowany przez kompetentne do tego gremia jako
> "patologia". Nie mniej jednak rodzice homoseksualisci na orientacje
seksualna
> dziecka ponoc tez nie wplywaja.

To raczej nowe zjawisko (dzici u homo) a juz są badania i wnioski?? xc

> pozdrawiam
> quasi-biolog

Czy coś jest ze mną nie tak?
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
Czy muzyka w dzisiejszych czasach jest pasją, czymś przyjemnym czy tylko przejściową modą??
czy mu się podobam
...:::Przemoc Wśród Młodzieży:::...