Re: Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?

From: "quasi-biolog" <q...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy homoseksualiści powinni adoptować dzieci ?
Date: Mon, 19 Sep 2005 17:58:12 +0000 (UTC)

Adrian <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak. W III Rzeszy zabijano Żydów. Ewoluuje. Imponujące.

I jaki to ma zwiazek z czymkolwiek?

> W historii ludzkosci, w roznych
> kulturach
> ma

> Jakie różne?

Np:

1) takie, ze dzieci z calej spolecznosci wychowywane sa w duzych grupach (cos
w rodzaju przedszkoli) glownie przez starszych kolegow. Cos takiego, zdaje sie
funkcjonowalo w starozytnej Sparcie i w niektorych plemionach indianskich;

2) rodziny poligamiczne-haremy;

3) rodzice oddaja dzieci pod opieke mamek/nianiek - zwyczaj praktykowany
powszechnie jeszcze przed 200 laty w Europie;

4) domy dziecka, szkoly z internatem.

> Rodzina wielopokoleniowa i 'rodzina' współczesna będąca jedynie resztką tej
> prawdziwej, to nie jest nowy model tylko zubożona wersja starego

Nie o to chodzilo.

> dlugo

> Smutne, ale po co pogarszać ten stan rzeczy

Jestes pewien, ze zawsze "smutne"? A to, ze prawo homoseksualistow do adopci
cokolwiek "pogorszy" to musisz najpierw dowiesc.

> heteroseksualnych
> Polsce);

> A dzieci których rodzice są narkomanami? Czy dlatego mamy pozwolić
> narkomanom na adoptowanie dzieci?

Sad odmowi adopcji narkomanom (jesli fakt bycia narkomanem jakims sposobem
zostanie ujawniony), jesli uzna, ze ich nalog moze przeszkadzac w zajmowaniu
sie dzieckiem. To akurat latwo dowiesc. Jestes w stanie dowiesc tego w
stosunku do homoseksualistow?

> czyli np skłonności homoseksualnych?

Homoseksualizm nie jest opiniowany przez kompetentne do tego gremia jako
"patologia". Nie mniej jednak rodzice homoseksualisci na orientacje seksualna
dziecka ponoc tez nie wplywaja.

pozdrawiam
quasi-biolog