Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki

1. Data: 2012-05-26 13:16:33

Temat: Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki
Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Spędziłem sobotę na podróżach po punktach skupu w moich okolicach i żaden
nie skupuje szkła. Nie które kupują makulaturę. A niemal wszystkie złom a
najlepiej aluminium i miedz. Ma ktoś jakiś pomysł/doświadczenia?

2. Data: 2012-05-26 15:39:49

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-26 15:16, dorato pisze:
> Spędziłem sobotę na podróżach po punktach skupu w moich okolicach i
> żaden nie skupuje szkła. Nie które kupują makulaturę. A niemal wszystkie
> złom a najlepiej aluminium i miedz. Ma ktoś jakiś pomysł/doświadczenia?

zależy jakie ilości
małe ilości ekologiczne gminy odbierają za darmo

przy większych iloscach warto do hut szkła zadzwonić, oni stłuczkę
potrzebują.

michal

3. Data: 2012-05-26 16:54:31

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" >
> zależy jakie ilości
> przy większych iloscach warto do hut szkła zadzwonić, oni stłuczkę
> potrzebują.

Mała ilość z 5 worków na śmieci. Najchętniej sprzedałbym w punkcie skupu za
symboliczną złotówkę. Ale jak napisałem nie skupują, albo nie mogę znalezc
właściwego. Trochę to dziwne skoro jak napisałeś huty potrzebują.
Ostatecznie wyrzuciłbym do śmietnika. Czy wolno wyrzucić do smietników,
takich do segregacji, ale ustawionych nie na moim osiedlu?

4. Data: 2012-05-26 17:35:13

Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-26 18:54, dorato pisze:
> [...]
> Ostatecznie wyrzuciłbym do śmietnika. Czy wolno wyrzucić do smietników,
> takich do segregacji, ale ustawionych nie na moim osiedlu?

Polska to jednak nie jest normalny kraj

Porządny obywatel segreguje śmieci, szuka punkt skupu i pyta się czy
może te segregowane odpady wyrzucić do przeznaczonych do tego celów
pojemników.

szok ;)

to prawie jak z normami alkoholu we krwi.

michal

5. Data: 2012-05-26 19:09:24

Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatecznie wyrzuciłbym do śmietnika. Czy wolno wyrzucić do smietników,
> takich do segregacji, ale ustawionych nie na moim osiedlu?

Wolno, ale tylko na osiedlu położonym w tej samej gminie ;)

A poważnie, to z reguły gminy organizują selektywną zbiórkę odpadów.
Śmietniki nie należące do gmin są z reguły zamykane na klucz.
--
Grzexs

6. Data: 2012-05-27 05:32:53

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzexs" >
> Wolno, ale tylko na osiedlu położonym w tej samej gminie ;)
> A poważnie, to z reguły gminy organizują selektywną zbiórkę odpadów.
> Śmietniki nie należące do gmin są z reguły zamykane na klucz.

Ok Te pojemniki, z napisami do jakich odpadów są, stoją zwykle na widoku
koło okien jakiegoś bloku itp. Mam obawy, że ktoś mnie obrzuci obelgami, jak
zobaczy że podjechałem samochodem i wywalam smieci do tych pojemników, a nie
mieszkam w sąsiednich budynkach.

7. Data: 2012-05-27 05:35:47

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Usrobo" <>
> [...]
> szok ;)
> to prawie jak z normami alkoholu we krwi.

W punktach skupu w moim powiecie jest tak jak powiedziałem. Jest w ruch w
złomie, trochę mniejszy w makulaturze. Brak zainteresowania szkłem i
plastikem. Trochę to dziwne bo skoro ze złomem się udało skupy i ludzi
zmotywować to dlaczego nie z innymi odpadami?

8. Data: 2012-05-27 06:57:46

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2012 07:32:53 UTC+2 użytkownik dorato napisał:
> [...]
> zobaczy że podjechałem samochodem i wywalam smieci do tych pojemników, a nie

Pojemniki na plastyk, szkło i papier sa rozstawione przez gmine w róznych częściach
miasta/wioski. Nie należą one do wspólnot itp. Możesz spokojnie tam wrzucać.

9. Data: 2012-05-27 07:02:30

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2012 07:35:47 UTC+2 użytkownik dorato napisał:

> [...]
> plastikem. Trochę to dziwne bo skoro ze złomem się udało skupy i ludzi
> zmotywować to dlaczego nie z innymi odpadami?
Bo złom skupuja chinczycy więc ruch na skupach zlomu jest .
Plastyk i szkło chinolom niepotrzebne więc nikt charytatywnie nie będzie tego od
Ciebie odbierał.
Mam wrażenie że szucznie Sobie problem robisz, przewaznie w pojemniki na szkło i
plastyk stoją porostawiane po calej miejscowwości.
Trudno ich nie zauważyć a Ty po skupach złomu jeżdzisz.;)

10. Data: 2012-05-27 07:32:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorato wrote:
> [...]
> żaden nie skupuje szkła. Nie które kupują makulaturę. A niemal
> wszystkie złom a najlepiej aluminium i miedz. Ma ktoś jakiś

hm...

kontenera nie masz w pobliżu?

wszelka nadgorliwość i głupota są surowo karane.

:)

swego czasu chciałem sie pozbyć makulatury i skończyło sie na zamówieniu
firmy co wywozi śmieci przyjechali zabrali zapłaciłem, mam gdzieś gdzie to
trafiło.

Coś mi podgryza kostkę betonową
czy stary piec kaflowy jest coś warty ?
Podwójne gniazdo z wyłącznikiem