Czy duze kafelki w kuchni na scianie?

1. Data: 2009-10-02 19:38:22

Temat: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jesteśmy na etapie projektowania mebli do kuchni.
Dobieramy kaffelki na ścianę.
Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:
czy to sie sprawdzi w kuchni??

Dodam, że na podłodze jest karo 30x30.

Th in A

2. Data: 2009-10-02 20:08:31

Temat: Re: Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dobieramy kaffelki na ścianę.
> Zastanawiam się nad kaflami 60x30 [cm] połysk.
> Wiem, ze są one typowo do łązienek, stąd mój post:

Myślę, ze tak. Teraz są modne duże płytki w kuchni, szczególnie z gresu
polerowanego. Ja mam za to szkło zamiast glazury i jest rewelacyjne do
czyszczenia.

3. Data: 2009-10-02 20:54:32

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
Efekt imponujący.

Kadafi

4. Data: 2009-10-02 21:02:20

Od: "Rom" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości

> U mnie i w łazienkach i kuchni na ścianach mam 97,5x32,5 (paradyż).
> Efekt imponujący.
>
> Kadafi

To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

5. Data: 2009-10-02 21:46:26

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rom wrote:
> To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

Polecam w poziomie. Dlaczego? Bo wszyscy robią w pionie :)

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2009-10-03 10:16:13

Od: "kadafi" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> To jeszcze zapytam - w pionie czy w poziomie ?

W poziomie. A na podłogach 32,5*32,5.
Poza tym tej samej firmy mam kafle w pokojach i salonie imitujące drewno (ze
wzlędu na podłogówkę, też paradyż), które wg mnie i znajomych wyglądają
lepiej niż parkiet i deski.

Pozdrawiam
Kadafi

Jaki odkurzacz na podwórze ?
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem
Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?
płyta indukcyjna-jaka moc?