Lodówka

1. Data: 2009-10-03 07:28:46

Temat: Lodówka
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę wymienić swoją 17 letnią Snaige na nowszy model, i ze względu na
wieczny brak miejsca, wymyśliłam sobie, że zanabęde lodówkę, która ma 200 cm
wysokości. Dobry to pomysł, czy lepiej kupić nieco niższą wersję, ze względu
na ograniczoną dostępność najwyższej półki (właścicielka ma 168cm)? Jakieś
doświadczenia użytkowników wysokich lodówek? Warto myśleć o Amice, czy
zeszła na psy (zamrażarka działa bezawaryjnie od 8 lat w podłych warunkach,
ale w tym czasie nieco się zmieniły produkty)?
Justyna

2. Data: 2009-10-03 19:15:28

Temat: Re: Lodówka
Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> [...]
> na ograniczoną dostępność najwyższej półki (właścicielka ma 168cm)? Jakieś
> doświadczenia użytkowników wysokich lodówek?

2m to będzie za wysoko. Do obsługi górnej półki niezbędne będzie
używanie krzesła/stołka.
Celuj w 185 cm, ta wysokość sprawdzi się bardzo dobrze.

3. Data: 2009-10-04 10:39:53

Od: grzesiek <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> [...]
> zeszła na psy (zamrażarka działa bezawaryjnie od 8 lat w podłych warunkach,
> ale w tym czasie nieco się zmieniły produkty)?

Witam

Kupiliśmy z żoną taki model: Siemens KG 49NA94 (Wymiary
(WxSxG): 200x70x65 ) , wielki to cholerstwo jak nie wiem, a
do do tego jest szersza 70 cm niż standardowe lodówki. Żona
ma kilka cm mniej niż Pani i bez problemu sobie radzi,
czasem musi poprostu stanąć na palcach. Na moje pytanie czy
nie żałuje, że kupiliśmy taką ogromniastą lodówkę
powiedziała, że nareszcie ma miejsce na wszystko i nie
zamieniłaby jej na mniejszą. Zresztą z takimi sprzętami jest
jak z samochodami, jak ktoś przyzwyczai się do dużego auta
to trudno mu potem przesiąść się na mniejsze.

Polecam dużą lodówę stanowczo, trzeba tylko pamiętać, że w
sklepie na dużej powierzchni i przestrzeni taką lodówkę
odbiera się całkiem inaczej niż w domu, i można się potem
troszkę zdziwić ;)

pozdrawiam
Grzesiek

4. Data: 2009-10-05 05:44:47

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek wrote:

> Witam
>
> Kupiliśmy z żoną taki model: Siemens KG 49NA94 (Wymiary
> (WxSxG): 200x70x65 ) , wielki to cholerstwo jak nie wiem, a
> do do tego jest szersza 70 cm niż standardowe lodówki.

No, z szerokością to nie poszleję;-)

Na moje pytanie czy
> nie żałuje, że kupiliśmy taką ogromniastą lodówkę
> powiedziała, że nareszcie ma miejsce na wszystko i nie
> zamieniłaby jej na mniejszą.

Doskonale ją rozumiem, zwłaszcza w okolicy świąt czy imprezy.

> Polecam dużą lodówę stanowczo, trzeba tylko pamiętać, że w
> sklepie na dużej powierzchni i przestrzeni taką lodówkę
> odbiera się całkiem inaczej niż w domu, i można się potem
> troszkę zdziwić ;)

Byle do kuchni sie zmiesciła, reszta się ułozy. Dzięki.

5. Data: 2009-10-05 05:46:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forr wrote:

> 2m to będzie za wysoko. Do obsługi górnej półki niezbędne będzie
> używanie krzesła/stołka.
> Celuj w 185 cm, ta wysokość sprawdzi się bardzo dobrze.

No i nadal pozostaję z dylematem , ale dziękuję za głos w sprawie.
Justyna

6. Data: 2009-10-05 07:23:47

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> względu
> na ograniczoną dostępność najwyższej półki (właścicielka ma 168cm)?

Mamy dwumetrową lodówkę indesit BAN ileśtam. Żona ma 154 cm i jak do tej
pory nie narzekała....
Co do amiki, trudno mi cokolwiek powiedzieć poza tym że słyszy się że różnie
jest z dostępnością serwisu.
Przeglądnij sobie mapę serwisów amiki i zdecyduj.
--
Jackare

7. Data: 2009-10-07 19:53:52

Od: Forr <f...@i...pomin.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No i nadal pozostaję z dylematem , ale dziękuję za głos w sprawie.
> Justyna

Weź miarkę, odmierz od podłogi 2m- 15-20cm (w zależności jak wysoko
umieścisz sobie ostatnią półkę).
Jedna osoba trzyma na wyznaczonej wysokości deskę, tackę albo i rękę
odsuniętą od ściany na głębokość planowanej lodówki. Druga osoba patrzy
jak jej się na tej wysokości tymczasową półkę obsługuje
W przypadku braku drugiej osoby idziemy do sklepu i tam gmeramy po
półkach wystawionych lodówek :)

pozdr

8. Data: 2009-10-08 12:40:17

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Forr wrote:

> Weź miarkę, odmierz od podłogi 2m- 15-20cm (w zależności jak wysoko
> umieścisz sobie ostatnią półkę).

Pierwsze, co zrobiłam, to odmierzenie na ścianie, gdzie skończy się
lodówka;-)

> W przypadku braku drugiej osoby idziemy do sklepu i tam gmeramy po
> półkach wystawionych lodówek :)

Mało tych wysokich jednak jest.
Ale jakos mi wychodzi, ze jednak sprawdzi sie taka wysoka - najwyzej
najwyzsza połka bedzie przeznaczona na nietypowe produkty (długotermionowe
zapasy albo ciasta w blachach)
Justyna

Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
Jaki odkurzacz na podwórze ?
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem
Czy robic teraz trawnik czy poczekac do wiosny?