Re: Lodówka

From: grzesiek <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lodówka
Date: Sun, 04 Oct 2009 12:39:53 +0200

krys pisze:
> Muszę wymienić swoją 17 letnią Snaige na nowszy model, i ze względu na
> wieczny brak miejsca, wymyśliłam sobie, że zanabęde lodówkę, która ma 200 cm
> wysokości. Dobry to pomysł, czy lepiej kupić nieco niższą wersję, ze względu
> na ograniczoną dostępność najwyższej półki (właścicielka ma 168cm)? Jakieś
> doświadczenia użytkowników wysokich lodówek? Warto myśleć o Amice, czy
> zeszła na psy (zamrażarka działa bezawaryjnie od 8 lat w podłych warunkach,
> ale w tym czasie nieco się zmieniły produkty)?
> Justyna

Witam

Kupiliśmy z żoną taki model: Siemens KG 49NA94 (Wymiary
(WxSxG): 200x70x65 ) , wielki to cholerstwo jak nie wiem, a
do do tego jest szersza 70 cm niż standardowe lodówki. Żona
ma kilka cm mniej niż Pani i bez problemu sobie radzi,
czasem musi poprostu stanąć na palcach. Na moje pytanie czy
nie żałuje, że kupiliśmy taką ogromniastą lodówkę
powiedziała, że nareszcie ma miejsce na wszystko i nie
zamieniłaby jej na mniejszą. Zresztą z takimi sprzętami jest
jak z samochodami, jak ktoś przyzwyczai się do dużego auta
to trudno mu potem przesiąść się na mniejsze.

Polecam dużą lodówę stanowczo, trzeba tylko pamiętać, że w
sklepie na dużej powierzchni i przestrzeni taką lodówkę
odbiera się całkiem inaczej niż w domu, i można się potem
troszkę zdziwić ;)

pozdrawiam
Grzesiek