Płyta betonowa KRATKA na trawe

1. Data: 2009-10-03 07:57:25

Temat: Płyta betonowa KRATKA na trawe
Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która układa się na
parkingach, i można w jej kratkiwsiewać trawę?
W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy
produkt?

Strachu S.

2. Data: 2009-10-03 09:30:10

Temat: Re: Płyta betonowa KRATKA na trawe
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.plytydrogowe.pl/

3. Data: 2009-10-03 12:53:01

Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dudeks.pl/kratka.html

4. Data: 2009-10-04 04:02:57

Od: "Vonski" <5...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
> Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy

Kratka trawnikowa

11/zl/sztuka

DANE TECHNICZNE:
* Obciążenie do 200 t/m2 * Wymiary 39cm x 58cm x 3cm (54 oczka 7cm x 7cm w
jednej kratce, ścianka wewnętrzna 0,25cm) * Zużycie 4,42 szt/m2 * 72 m2 -
paleta

Materiały:
* polietylen * produkowane w 100% z surowca pohodzącego z recyklingu *
odporne na mróz i promieniowanie ultrafioletowe * odporne na niskie i
wysokie temperatury (-30 do 85 °C) * kolor zielony

Waga:
* kratka - 0,71kg * m2 - 3,14kg * paleta - 227kg

5. Data: 2009-10-04 13:14:07

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl pisze:
> [...]
> W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
> Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy

Nie wiem czy to dokładnie o to chodzi ale
wydaje mi się, że takie cudo nazywano płytą
Jumbo (http://www.prefabrykaty.pl/galeria.html
numer 42 - obrazek *pod* opisem)

AW

6. Data: 2009-10-05 02:37:13

Od: "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vonski:

> [...]
> wysokie temperatury (-30 do 85 °C) * kolor zielony
> Waga:
> * kratka - 0,71kg * m2 - 3,14kg * paleta - 227kg

Pięknie, tylko gdzie tozdobyć?
Jaki jest adres www z którego to brałeś?

Wszystkim biorącym udział w wątku i udzielającym pomocy - serdecznie i
bardzo dziękuję.

Strachu S.

7. Data: 2009-10-05 04:16:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> "news.tpi.pl" <s...@o...pl> wrote in message
>
> http://www.plytydrogowe.pl/

Płyty JOMB / JUMBO / YOMB - siatkobeton o różnej nośności (bez tworzyw
sztucznych). Najlżejsze mogą służyć jako ścieżki wokół domu i drogi
dojazdowe np do garażu. Wadą wszystkich tych rozwiązań jest utrudnione i
ustawiczne koszenie - po rosie i deszczu trudno przejść "suchą nogą".

8. Data: 2009-10-05 11:38:55

Temat: Re: P?yta betonowa KRATKA na trawe
Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Oct 2009 09:57:25 +0200, news.tpi.pl <s...@o...pl> wrote:

> Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która uk?ada sie na
> parkingach, i mo?na w jej kratkiwsiewaae trawe?
> W jakichrozmiarach to wystepuje i ile mo?e kosztowaae sztuka?
> Mo?e kto? podaae www do cennika lub przyk?adu,ewentualnie podaae gotowy
> produkt?

Może płyta meba? Inaczej płyta ażurowa.
Zerknij na allegro na przykład.

PS. Brakuje Ci deklaracji kodowania w nagłówku (outlook express, jakżeby
inaczej).

RobertP.

9. Data: 2009-10-06 07:35:49

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która układa się na
> parkingach, i można w jej kratkiwsiewać trawę?

płyta ażurowa (mnie też zdziwiła ta nazwa)

10. Data: 2009-10-07 16:47:49

Od: "Vonski" <5...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaki jest adres www z którego to brałeś?
>
> Wszystkim biorącym udział w wątku i udzielającym pomocy - serdecznie i

allegro

pozdrawiam Cezar

Lodówka
Czy duze kafelki w kuchni na scianie?
Jaki odkurzacz na podwórze ?
pralka - jakiej marki NIE polecacie
Re: szukanie oszczędności: podgrzewanie wody w wannie prądem