Czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe??

1. Data: 2006-01-21 18:17:06

Temat: Czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe??
Od: "Cyki" <k...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe oczywiście śniadanie i obiad bez
kolacji Pozdrawiam

2. Data: 2006-01-21 22:17:41

Temat: Re: Czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe??
Od: "tomek" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyki" <k...@t...net> napisał w wiadomości
> Witam czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe oczywiście śniadanie i obiad
> bez
> kolacji Pozdrawiam

niezdrowe

spadnie (zwolnie?) metabolizm.. to same negatywy..

3. Data: 2006-01-21 22:50:17

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomek napisał:

> spadnie (zwolnie?) metabolizm..

Mozesz rozwinac swoja mysl?

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

4. Data: 2006-01-23 13:25:05

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Jan 2006 19:17:06 +0100, na pl.misc.dieta, Cyki napisał(a):

> Witam czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe oczywiście śniadanie i obiad bez
> kolacji Pozdrawiam

Zdrowe jak najbardziej.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-01-23 19:16:18

Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam czy dwa razy dziennie jeść to zdrowe oczywiście śniadanie i obiad
bez
> kolacji Pozdrawiam

To nie jest wcale za często...

Przytyc
THERMAL PRO ???
[sprzedam] DIETA OPTYMALNA Kwaśniewskiego - KSIĄŻKA KUCHARSKA
ciemny makaron spagetti?
my way ;) (uu.. calkeim dlugi post mi wyszedl)