Czy działkę o szerokości 20 m warto kupować?

1. Data: 2009-06-08 14:07:27

Temat: Czy działkę o szerokości 20 m warto kupować?
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam możliwość zakupu działki niestety tylko o szerokości 20 m (długość
do wyboru). Czy warto taką działkę kupować? Na dodatek dłuższy bok
działki jest wzdłuż wewnętrznej drogi.
Będę wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam,
Grzegorz

2. Data: 2009-06-08 14:12:07

Temat: Re: Czy działkę o szerokości 20 m warto kupować?
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto,
mam taka i jest cool....

3. Data: 2009-06-08 14:17:45

Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

GK wrote:
> Witam,
> Mam możliwość zakupu działki niestety tylko o szerokości 20 m (długość
> do wyboru). Czy warto taką działkę kupować?

W Japonii dzialka 10x10 jest uznawana za zbytek :)

> Na dodatek dłuższy bok działki jest wzdłuż wewnętrznej drogi.

A to juz troche gorzej. Normalnie moglbys zbudowac np plac zabaw dla
dzieci za domem, ew altanke itp - odslonieta od ulicy. Poza tym mozna
dom odsunac na ile sie chce. Klopot jest tylko z garazem, ew jak chcesz
wille stawiac. Dom ok 10m szerokosci spokojnie zmiescisz.

4. Data: 2009-06-08 18:32:56

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

I poza tą jedną wszystko z rynku wymiotło?
20m to jednak ciut przymało. Ja mam 29m i chętnie oddałbym 1/3 długości za
1/3 szerokości więcej...

T.

5. Data: 2009-06-08 19:36:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 8, 4:07 pm, GK <g...@g...pl> wrote:
> [...]
> Mam możliwość zakupu działki niestety tylko o szerokości 20 m (długość
> do wyboru). Czy warto taką działkę kupować? Na dodatek dłuższy bok

Ja ci dobrze radzę Ty zrób jak chcesz, bo wszystko zależy od Ciebie.
Jak chcesz dom parterowy to 20 to mało, jak chcesz duży ogródek to
lokalizacja wzdłuż drogi fatalna, ale jak chcesz tylko kawałek swojego
to 20 x 20 daje 400 m2. Dom 10x10 to 120-150 m2 powierzchni
użytkowej, dla 3-4 osobowej rodziny może wystarczyć.

--
ZZ

6. Data: 2009-06-08 20:01:45

Od: "Marek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam możliwość zakupu działki niestety tylko o szerokości 20 m (długość do
> wyboru). Czy warto taką działkę kupować?

Mam działkę szerokości 19 mterów. Wbiłem w tą szerokość ładny, nieduży domek
(powierzchnia uzytkowa 110 m (parter i poddasze).
Moja siostra rozpoczyna budowę na działce o szerokości 11 metrów. Też można
i pewnie bardzo będzie się cieszyć.
Sprawa jest tak indywidualna jak dyskusja o gustach.
Pogadaj z architektem, może wpadnie na jakiś fajny pomysł.
Pozdrawiam!
Marek

7. Data: 2009-06-08 23:36:54

Od: "Grzegorz K." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> Sprawa jest tak indywidualna jak dyskusja o gustach.
> Pogadaj z architektem, może wpadnie na jakiś fajny pomysł.

Dzięki wszystkim za rady! Ta droga to wprawdzie droga jakby wewnętrzna
do kilku domów, no ale jednak droga.
No nic, prześpię sprawę i zdecyduję :-)
Pozdrawiam,
Grzegorz

8. Data: 2009-06-09 05:13:27

Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Normalnie moglbys zbudowac np plac zabaw dla dzieci za domem, ew altanke
> itp - odslonieta od ulicy. Poza tym mozna dom odsunac na ile sie chce.

No raczej nie do końca. Jeżeli jest już jakaś zabudowa to lokalna władza
raczej wyda warunki które będą nakazywały dostosować się do niej, czyli np
domy muszą stać w jednej linii i często pod określonym kątem do drogi,
frontonem do drogi.
--
Jackare

9. Data: 2009-06-09 12:41:15

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy działkę o szerokości 18 m i jest OK. Nawet wpasowaliśmy dom z gotowego
projektu (D22 z Muratora), ale my mamy wjazd na działkę od krótszego boku.

Co do intymności przy tak wąskiej działce wzdłuż drogi to są żywopłoty, maty
itp wynalazki co pozwolą odgrodzić się od wścibskich oczu ;)

Magda *gdaMa*

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirus

10. Data: 2009-06-11 19:34:50

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GK wrote:
> [...]
> Mam możliwość zakupu działki niestety tylko o szerokości 20 m (długość
> do wyboru). Czy warto taką działkę kupować? Na dodatek dłuższy bok

imho wiele zależy od usytuowania w stosunku do stron świata.

Płyta indukcyjna - jakie funkcje powinna posiadać
Jaki dobry ,sprawdzony czujnik czadu i gazu ?
Gdzie AGD Teka w Warszawie
NAPORY, WAPORY, WYPORY...
brodzik z konglomeratu