Czy fale ultradzwiekowe szkodza?

1. Data: 2000-11-30 19:48:32

Temat: Czy fale ultradzwiekowe szkodza?
Od: "Piotr" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i zwracam sie z takim pytaniem.
Otoz chce kupic nawilzacz powietrza ultradzwiekowy. Mam male dziecko w domu
i ktos sie mnie ostatnio spytal, czy jestem pewny tego ze takie urzadzenie
wytwarzajace fale ultradzwiekowe nie zaszkodzi dziecku. W zwiazku z tym
jezeli ktos mi moze cos powiedziec na ten temat to z gory dziekuje.
Piotr N.

2. Data: 2000-11-30 22:11:23

Temat: Re: Czy fale ultradzwiekowe szkodza?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr wrote:

> [...]
> wytwarzajace fale ultradzwiekowe nie zaszkodzi dziecku. W zwiazku z tym
> jezeli ktos mi moze cos powiedziec na ten temat to z gory dziekuje.
Tanszym i bezpieczniejszym rozwiazaniem jest duze akwarium.
Skutecznie nawilza pokoj, a dodatkowo dziecko ma frajde.

Mam nawilzacz ultradzwiekowy ale dla mnie to troche zabawka.
Wolalem dac gruby mokry recznik

Szczepienia w przypadku WZW
new site
Ortopeda
antykoncepcja
Pomocy jeżeli znacie dobrze zasoby internetu.