Szczepienia w przypadku WZW

1. Data: 2000-11-30 19:29:59

Temat: Szczepienia w przypadku WZW
Od: "Ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić kwestię szczepień w przypadku WZW? Słyszałam
, że przeprowadza się szczepienia także w wypadku wykrycia anty-HBc.
Nie znam też progowego miana przeciwciał anty_HBs które kwalifikują lub nie
do szczepienia.

2. Data: 2000-12-10 23:37:45

Temat: Re: Szczepienia w przypadku WZW
Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a) w wiadomości: <9069sb$rkn$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>, że przeprowadza się szczepienia także w wypadku wykrycia anty-HBc.
>Nie znam też progowego miana przeciwciał anty_HBs które kwalifikują lub nie

po prostu - anty HBc nie swiadczy o przebytym zarazeniu virusem A i B stad
szczepienie , mogace zabezpieczyc przed innym WZW jest wskazane ( aby nie
narazac nadwatlonej WZW c watroby)
Piotr Sowa

3. Data: 2000-12-11 19:14:51

Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba wam sie cos pomylilo, HBc to antygen rdzeniowy wirusa HBV

Użytkownik "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szczepienie , mogace zabezpieczyc przed innym WZW jest wskazane ( aby nie

new site
Ortopeda
antykoncepcja
Pomocy jeżeli znacie dobrze zasoby internetu.
Jeszcze raz o mączce...