Czy ja jestem chora czy pani?

271. Data: 2007-10-17 20:54:45

Temat: Re: Czy ja jestem chora czy pani?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

> My tak, ale druga strona cały czas kłamie, więc trzeba dzieciaki uczyć
> "naszej wersji prawdy"

U nas w domu nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest
czarne.
Wszycy od zawsze wiedzą, kto dziakowi strzelał w tył głowy. I jakoś z
ta wiedzą komunę przezylismy.
Filmem nic nie nauczysz, jeśli nie ma suportu domowego, od rodziny.
Ot, jeszcze jeden film o wojnie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

272. Data: 2007-10-17 20:55:55

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Zważywszy że widok zamęczonego Jezusa zdziałał na przestrzeni dziejów
> więcej niż uśmiechniętego Buddy czy Mahometa

Demografia przeczy temu twierdzeniu (Indie, Chiny...).

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

273. Data: 2007-10-17 20:58:01

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> Otylia Jędrzejczak

No, mój lubi sobie przygazować na trzeciego!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

274. Data: 2007-10-17 20:58:45

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> napisał(a):

> Jan Paweł II żyje w sercach wielu ludzi.

Zupelnie jak Lenin!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

275. Data: 2007-10-17 21:01:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Jak wy to chcecie sprzedać
> młodzieży to ja nie wiem.

Tak samo jak patryjotów z ukraińskiego błota, powiązanych w pęczki
drutem kolczastym.
Do tego brzydkie czaszki z nich zostały, z czego jedną co roku
pokazują na Powązkach i co roku mnie to niewyobrażalnie wpienia.
Nawet ją doszorowali do białości.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

276. Data: 2007-10-17 21:03:15

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Oficerowie z Katynia, Powstańcy
> Warszawscy ponieśli indywidualną klęskę, ale to dzięki ich legendzie

Wsadziłabym Ci tę legendę w odpowiednie miejsce najlepiej rękami mojej
śp. babci.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

277. Data: 2007-10-17 21:17:01

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Demografia przeczy temu twierdzeniu (Indie, Chiny...).

A emigracja potwierdza

Adam

278. Data: 2007-10-17 21:17:19

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Wsadziłabym Ci tę legendę w odpowiednie miejsce najlepiej rękami mojej
> śp. babci.

Spróbuj.

Adam

279. Data: 2007-10-17 21:29:02

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Spróbuj.

Niestety, babcia nie żyje. Ale może przekonam moją matkę, która nigdy
nie widziała ojca, jak przezywa tę indywidualną klęskę i jak bardzo
chcialaby, żeby dziadek uciekł, zdezerterował, nakłamał, ale żył.
Pewnie nawet by chciała być republiką CCCP.
Ty o legendzie, ja o genach.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

280. Data: 2007-10-17 21:37:56

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> [...]
> chcialaby, żeby dziadek uciekł, zdezerterował, nakłamał, ale żył.
> Pewnie nawet by chciała być republiką CCCP.

Lepiej gdyby się zapił najdalej w wieku 45 lat jak to tam było w zwyczaju ?

> Ty o legendzie, ja o genach.

W czym więc problem ? Ale dziecku dasz wybór ?

Adam

czy ktos pamięta skład kropli?
Re: Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Test z VI klasy. Pisał do partacz, czy to ja mam jakieś braki?
Uczeń - ile nauki w szkole a ile w domu?
Tor samochodowy dla chlopca