Czy jest ktos na tej grupie

1. Data: 2013-07-17 10:11:55

Temat: Czy jest ktos na tej grupie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komu chiron nie pomogl odkryc wlasnej przeszlosci?

Wydaje mi sie, ze powinnismy mu przynajmniej powiedziec dziekuje, juz nie
wspominam o wyslalniu kwiatow badz koniaku.

2. Data: 2013-07-17 10:59:26

Temat: Re: Czy jest ktos na tej grupie
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lipca 2013 10:11:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Komu chiron nie pomogl odkryc wlasnej przeszlosci?
>

> Wydaje mi sie, ze powinnismy mu przynajmniej powiedziec dziekuje, juz nie
>
> wspominam o wyslalniu kwiatow badz koniaku.

Co ghostku? Sumienie ruszylo? Nie przejmuj się. Przejdzie ci...
Jak zwykle... ;P

3. Data: 2013-07-17 11:15:07

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 10:11, Ghost pisze:
> Komu chiron nie pomogl odkryc wlasnej przeszlosci?

un

> Wydaje mi sie, ze powinnismy mu przynajmniej powiedziec dziekuje, juz
> nie wspominam o wyslalniu kwiatow badz koniaku.

chyba dyplom psychologii kupiony na bazarze

4. Data: 2013-07-17 11:18:39

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 11:15, Izunia pisze:

> un

errata - unemu miało być

5. Data: 2013-07-17 11:23:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lipca 2013 11:15:07 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:

> un

> chyba dyplom psychologii kupiony na bazarze

Tam gdzie sama wlasny kupilas? ;P

6. Data: 2013-07-17 12:16:04

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 11:23, m...@g...com pisze:

> Tam gdzie sama wlasny kupilas? ;P

e, nie przeceniaj mnie ja tu tylko
cicho infanterubluje ;>

7. Data: 2013-07-17 12:17:25

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> errata - unemu miało być

dobrze byly - ktos (z topica) -> un

8. Data: 2013-07-17 12:35:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lipca 2013 12:16:04 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:

> e, nie przeceniaj mnie ja tu tylko
>
> cicho infanterubluje ;>

Nie no dziewczyno! Trochę ambicji! ;P

9. Data: 2013-07-17 13:00:44

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-17 12:35, m...@g...com pisze:

> Nie no dziewczyno! Trochę ambicji! ;P

nie posiadam, a czym to sie je łyżko czy widłami ;>>>>>>

10. Data: 2013-07-17 13:09:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 lipca 2013 13:00:44 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:

> nie posiadam, a czym to sie je �y�ko czy wid�ami ;>>>>>>

A jedz czym ci wygodnie, choćby rencami... ;P

Szaleństwo naukawców
Czym nas trują
bez bez bez
odnośnie homoseksualnie wychowanych dzieci
Fra, znowu się wystraszyłaś mnie?