Czy jest lek na WZW (B?C? itp) tuż po zakażeniu?

1. Data: 2016-09-13 18:28:44

Temat: Czy jest lek na WZW (B?C? itp) tuż po zakażeniu?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiadka, z plotek wiadomo mi, że ciężko chora na wątrobę
przy drzwiach do klatki schodowej szarpała mnie
i prawdopodobnie paznokciem zraniła do krwi w lewą rękę,
niedawno, 2 godziny temu.

Co powinnam zrobić by nie zarazić się zółtaczką lub innymi chorobami
przenoszonymi przez krew?

Proszę nie przysyłąć mejli o wściekliźnie sąsiadki,
proszę o odpowiedzi na serio.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2016-09-13 19:49:38

Temat: Re: Czy jest lek na WZW (B?C? itp) tuż po zakażeniu?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-13 o 18:28, Stokrotka pisze:
> Sąsiadka, z plotek wiadomo mi, że ciężko chora na wątrobę
> przy drzwiach do klatki schodowej szarpała mnie
> i prawdopodobnie paznokciem zraniła do krwi

Jak to Twoja krew, to raczej sąsiadka powinna się obawiać.

Robert

3. Data: 2016-09-13 19:54:00

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przenoszonymi przez krew?
>
> Proszę nie przysyłąć mejli o wściekliźnie sąsiadki,

Trzeba było zaraz pojechać na obdukcję i poprosić o badanie krwi.

--
animka

4. Data: 2016-09-13 19:58:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to Twoja krew, to raczej sąsiadka powinna się obawiać.
>
> Robert

By zarazić się żóltaczką typu B wystaczy ilość krwi niewidoczna gołym okiem,
a przecież paznokci, nawet normalny, czysty człowiek,
używa do drapania się itp,
czyli obecność krwi własnej pod paznokciem jest czymś normalnym.

5. Data: 2016-09-14 10:18:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba było zaraz pojechać na obdukcję i poprosić o badanie krwi.

A niby na co?
WZW B, WZW C, WZW A, WZW E, ....AIDS, i jest jeszcze masę badań.
A żóltaczek jest więcej niż te tu najbardziej znane ( B i C).
No i oczywiście wścieklizna.

I co mi z badań? Mi zależy , żeby sie nie dać zarazić, by się nie wykluła,
to trwa około połowę roku.
A mi jest obojętnie czym się nie zarazić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2016-09-14 21:56:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-14 10:18, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> A niby na co?

Na wirusa plotki.

> [...]
>
> I co mi z badań? Mi zależy , żeby sie nie dać zarazić, by się nie
> wykluła, to trwa około połowę roku.
> A mi jest obojętnie czym się nie zarazić.

Najbardziej na zarażenia odporni są nieżywi. Dasz się uśpić?

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

Geneza chorób ludzkich w ujęciu moralno-symbolicznym
dylematy
Czy zawirusowany komputer będzie działał poprawnie?
Co oznacza sformułowanie...
Parkinson, Alzheimer i takie tam...