Czy jest możliwe pomylić ziarnicę złośliwą z sarkoidozą

1. Data: 2008-12-05 22:59:14

Temat: Czy jest możliwe pomylić ziarnicę złośliwą z sarkoidozą
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy możliwe aby lekarz badający histo-patologicznie wycinek węzła
chłonnego pobranego ze śródpiersia pomylił ziarnicę występującą w
przebiegu sarkoidozy z komórkami ziarnicy złośliwej????Lekarz myśle że
raczej doświadczony (Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc-Wawa).I jeśli ktoś z
Was wiem może jaka jest różnica między tymi komórkami może mi to
ewentualnie po krótce wytłumaczyć jak laikowi.Dziekuje z góry.
LL