Czy jest w Polsce cien do powiek

1. Data: 2005-08-26 19:28:33

Temat: Re: Czy jest w Polsce cien do powiek
Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> napisał w wiadomości
news:20050827023352890+0900@inews.gazeta.pl...
Więc nie wiem, czy nie zrobić
> sobie zapasu, bo chciałabym dołączyć coś takiego na stałe do mojego
> makijażu.

Firma Mincer ma cienie w zelu. Grosze toto kosztuje, ale niewiem jak sie
trzyma na powiece
http://tinylink.com/?SX3H0exkc8
Patrz. Newsy z dnia 2005-01-24

m.

1. Data: 2005-08-26 20:34:52

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <denqhf$mrj$1@inews.gazeta.pl> magia wrote:

> Więc nie wiem, czy nie zrobić
> Firma Mincer ma cienie w zelu. Grosze toto kosztuje, ale niewiem jak
> sie trzyma na powiece http://tinylink.com/?SX3H0exkc8 Patrz. Newsy z
> dnia 2005-01-24

Dzięki, wypróbuję :) Gdzie szukać rzeczy tej firmy? W Rossmanie, budce z
kosmetykami, Sephorze?

Iff

1. Data: 2005-08-27 08:38:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> Cień do powiek, co z opakowania i konsystencji przypomina błyszczyk do
> ust.
[...]

tego typu cienie ma l'Oreal, mial tez swego czasu Bourjois (niestety
wycofal, a szkoda, bo byly bardzo trwale), byc moze inne firmy tez
(wydaje mi sie, ze widzialam podobne kiedys w Avonie).

mam bezowego l'Oreala i jestem zadowolona. nie ma niestety zbyt
wielu kolorow do wyboru w tej serii.

-- kasica

1. Data: 2005-08-27 09:44:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia napisał(a):

> Firma Mincer ma cienie w zelu. Grosze toto kosztuje, ale niewiem jak sie
> trzyma na powiece
> http://tinylink.com/?SX3H0exkc8

Jak juz zaschnie, to trzyma sie niezle, ale okropnie sie go naklada.
Nie wiem, gdzie mozna go kupic, ja swoj mam zdaje sie z Filipinki.

th

1. Data: 2005-08-27 11:36:32

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

> I recenzje zachęcające. Jak wrócę to z pewnością wybróbuję :) Ale swoją
> drogą to i tak będę szukać tańszego odpowiednika, bo jak przeliczyłam,
> ten mój ok. 50zł kosztował, czyli różnica. Wydajny chociaż jest ten
> Chanel? Ile szacunkowo czasu jedno opakowanie bym zużywała przy m/w
> codziennym nakładaniu? Dodam, że jeśli maluję oczy na dzień, to raczej
> tylko rano, potem już nie poprawiam.

Ja mam dwa takie cienie Chanel. I aż dziwne, bo są różne ;) Jeden ma dobrą
konsystencję, trzyma się w miarę dobrze, nie zbiera się na powiekach, a
drugi jest bardziej wodnisty, po nałożeniu po jakimś czasie załamuje mi się
na powiekach i taki średni. Oczywiście najpierw kupiłam ten lepszy,
zachęcona efektami kupiłam kolejny w innym kolorze i hmm. Więc nie wiem, czy
miałam pecha, czy jakaś fatalna seria, czy co.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

1. Data: 2005-08-28 14:20:41

Od: " Aga" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor <s...@m...nie> napisał(a):

> Cień do powiek, co z opakowania i konsystencji przypomina błyszczyk do
> ust?

Yves Roches ma cos takiego, sa podwojne (z lewej i prawej strony sie wykreca
osobne mazidelka, takie wlasnie jak do blyszczykow), widzialam 3 zestawy
kolorow - brazy (jasny i ciemny) i pastelowe roz i wrzos (czy cos w tym
rodzaju :-)). Niezle sie trzymaja na powiece, kosztuja okol 35zl. Maja tez w
ofercie z jednej strony cien a z drugiej tusz do rzes, ale tego juz nie
probowalam bo nie ufam ichniejszym tuszom ;-)
pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-08-28 14:35:06

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <desh7p$73k$1@inews.gazeta.pl> Aga wrote:

> [...]
> widzialam 3 zestawy kolorow - brazy (jasny i ciemny) i pastelowe roz
> i wrzos (czy cos w tym rodzaju :-)). Niezle sie trzymaja na powiece,

Zanotowałam. Dzięki :)
Iff

1. Data: 2005-08-29 10:38:14

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-26 20:37:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mme Kitzmoor* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Chanel? Ile szacunkowo czasu jedno opakowanie bym zużywała przy m/w
> codziennym nakładaniu? Dodam, że jeśli maluję oczy na dzień, to raczej

Nie umiem odpowiedzieć. Ja niestety w cieniach zawsze stosuje duży
płodozmian, nigdy nie uzywam jednego az się skończy, więc nie umiem ocenić
na ile wystarczy... Ale wydajny jest na pewno, bo nakłada się go bardzo
oszczędnie, i po kilku miesiącach używania tak mniej więcej raz w tygodniu
nie widać znaczącego ubytku.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

manicure,pedicure w domu (Warszawa)
tusz do rzęs firmy Inglot
w solarium "na golasa" ;)
dobry dentysta - slask