Czy jest w Polsce cien do powiek

1. Data: 2005-08-26 17:34:54

Temat: Czy jest w Polsce cien do powiek
Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Cień do powiek, co z opakowania i konsystencji przypomina błyszczyk do
ust. Nie myślałam, że coś takiego mnie zainteresuje, bowiem preferuję
cienie matowe, o mocnym kolorze i w kamieniu. Jednak udało mi się złapać
coś takiego na promocji tu w Japonii, spodobało mi się bardzo, lecz
muszę ograniczać nieco swoje wydatki :/ Więc nie wiem, czy nie zrobić
sobie zapasu, bo chciałabym dołączyć coś takiego na stałe do mojego
makijażu.

Ten mój wygląda tak:

http://www.deviantart.com/view/22201265/

Nieźle się trzyma, jest lekki i trochę zalatuje jakimś lakierem do
włosów o_O W każdym razie takie mam skojarzenie, ale całe szczęście jak
go mam na oczach to nie czuję tego zapachu.

Iff

1. Data: 2005-08-26 17:44:29

Temat: Re: Czy jest w Polsce cien do powiek
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mme Kitzmoor" <s...@m...nie> wrote in message
> [...]
> muszę ograniczać nieco swoje wydatki :/ Więc nie wiem, czy nie zrobić
> sobie zapasu, bo chciałabym dołączyć coś takiego na stałe do mojego

nie bedzie to dokladnie co chesz, ale uzywalam swego czasu
cien o "kremowej" konsystencji Revlonu
http://www.revlon.com/product.asp?ProductID=6229&Mod
e=catalog
albo cos takiego
http://www.revlon.com/product.asp?ProductID=24087&Mo
de=catalog

poza tym tez uzywalam Clinique, ktory tez ma " kremowe" cienie do powiek.
(te sa w tubce)
iwon(k)a

1. Data: 2005-08-26 17:52:41

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <denkdo$k9p$1@news.onet.pl> Iwon\(k\)a wrote:

> nie bedzie to dokladnie co chesz, ale uzywalam swego czasu
> [...]

No, właśnie nie jest to to, co chcę :) Ten mój w ogóle nie przypomina
kremu, a raczej taki rzadki płyn, który szybko zasycha i m.in. za to go
tak lubię. Ale dzięki :)

Iff

1. Data: 2005-08-26 17:55:19

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-26 19:34:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mme Kitzmoor* skreślił te oto słowa:

> Cień do powiek, co z opakowania i konsystencji przypomina błyszczyk do
> ust.

Są.
Na pewno ma Chanel.

Estee Lauder i HR ma w formie błyszczyka do ust w tubce, bez wyciorka.

Tak więc coś znajdziesz i na miejscu w Polsce.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-08-26 18:00:43

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> Cień do powiek, co z opakowania i konsystencji przypomina błyszczyk do
> ust.
> Nieźle się trzyma, jest lekki i trochę zalatuje jakimś lakierem do
> włosów o

Mam podobne cienie ale kupilam w Holandii. Dozuje sie jak ten twoj, sa
dwufazowe i trzeba wstrzasnac przed uzyciem. Zawieraja chyba alkohol bo
dozujac taki ma zapach i po wyparowaniu jest bardzo trwale. Tak to wyglada:
http://wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=14
0382
http://wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=14
0385

Ale jesli chodzi o konsystencje to nie sa tluste. Takie tluste to mial
kiedys Rimmel i dodawal jako gratis do gazety. Ale opakowanie bylo
kwadratowe i mazialo sie palcem.
Takie cos:
http://www.kosmetyki.naczasie.pl/rimmel-metallic-cre
am-shadow-vt1338.htm

Na Allegro nie raz pojawialy sie takie do maziania palcem albo aplikatorem
ale takie noname i raczej nietrwale.

Zazula

1. Data: 2005-08-26 18:13:47

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <7...@i...from.poznan> Lia wrote:

> Są.
> Na pewno ma Chanel.

Sprawdziłam na wizażu:
http://42.pl/url/dLW
Chodzi Ci o ten? Wypróbuję. A coś tańszego?

> Estee Lauder i HR ma w formie błyszczyka do ust w tubce, bez wyciorka.

Znaczy... ust. Nie powiek. To raczej nie koreluje.

Iff

1. Data: 2005-08-26 18:17:53

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:

> [...]
>
> No, właśnie nie jest to to, co chcę :) Ten mój w ogóle nie przypomina
> kremu, a raczej taki rzadki płyn, który szybko zasycha i m.in. za to

To opis pasuje to tego mojego. I z wygladu i z konsustencji. Ale u nas nie
widzialam. Ale w programie "No to pieknie" dwa razy widzialam.

Zazula

1. Data: 2005-08-26 18:18:16

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-08-26 20:13:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mme Kitzmoor* skreślił te oto słowa:

> Sprawdziłam na wizażu:
> http://42.pl/url/dLW
> Chodzi Ci o ten? Wypróbuję.

Ten. Bardzo fajny.

> A coś tańszego?

Niestety nie znam.

> Znaczy... ust. Nie powiek. To raczej nie koreluje.

Znaczy do powiek, ale w takiej formie jak np Juicy Tubes Lancome'a do ust
;)
http://www.esteelauder.co.uk/templates/products/sp_s
haded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT1020&PRODUCT_ID=PROD65091
http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/catalog/HRp
roductMakeup.aspx?PrdCode=1471AA&CategoryCode=AXE_Ma
keup^F1_Eye_Care^F2_Eye_shadow&

1. Data: 2005-08-26 18:21:52

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <denlc9$4g9$1@inews.gazeta.pl> Zazula wrote:

> [...]
0382 http://
> wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=140385

O, o coś takiego właśnie mi chodziło :) Ale chyba zrobię sobie jednak
ten zapas tutaj. Jakoś przeboleję.

Nie, jak tłuste to mnie nie interesuje.

Iff

1. Data: 2005-08-26 18:37:44

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

In <9...@i...from.poznan> Lia wrote:

> Ten. Bardzo fajny.

I recenzje zachęcające. Jak wrócę to z pewnością wybróbuję :) Ale swoją
drogą to i tak będę szukać tańszego odpowiednika, bo jak przeliczyłam,
ten mój ok. 50zł kosztował, czyli różnica. Wydajny chociaż jest ten
Chanel? Ile szacunkowo czasu jedno opakowanie bym zużywała przy m/w
codziennym nakładaniu? Dodam, że jeśli maluję oczy na dzień, to raczej
tylko rano, potem już nie poprawiam.

Heh :) To takie bardziej tłuste, nie?

Iff

manicure,pedicure w domu (Warszawa)