manicure,pedicure w domu (Warszawa)

1. Data: 2005-08-26 17:29:57

Temat: manicure,pedicure w domu (Warszawa)
Od: Cider <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktośmógłby mi polecić osobę, która wykonuje manicure i pedicure w
domu u klientki/a na terenie Warszawy?

Z góry dziękuję,

Sebastian

1. Data: 2005-08-26 20:56:23

Temat: Re: manicure,pedicure w domu (Warszawa)
Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cider" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Może ktośmógłby mi polecić osobę, która wykonuje manicure i pedicure w
> domu u klientki/a na terenie Warszawy?
>
> Z góry dziękuję,
>
> Sebastian

Ja moge.
Pani Mariola, tel. 607 97 48 60.

Oprocz manicure (+ tipsy) i pedicure (metoda bezzyletkowa, co wazne) robi
inne zabiegi upiekszajace - makijaze (tez slubne), wizaz, farbowanie,
strzyzenie wlosow, czesanie depilacja, henna brwi i rzes.

Pozdrawiam
Lidka

1. Data: 2005-08-27 08:45:44

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cider" wrote in message news:denjja$igi$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Witam,
|
| Może ktośmógłby mi polecić osobę, która wykonuje manicure i pedicure w
| domu u klientki/a na terenie Warszawy?

Bardzo dobrze i ładnie robi Pani Kasia:
http://mepcia.friko.pl/

Bożenka :-)