Czy korzystałyście z Direct Connect? (dot. bazy schematów)

1. Data: 2003-04-06 08:35:31

Temat: Czy korzystałyście z Direct Connect? (dot. bazy schematów)
Od: Ola <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Używałyście go kiedyś? Myślę, że się nadaje do wymiany plików ze
schematami, zamiast puszczać maile? Gdyby każda z nas udostępniła, to co
ma, to zrobiłaby się niezła baza.
Pzdrawiam z Gdańska
Ola

P.S. Czy w całej Polsce taka zima jak u nas?

1. Data: 2003-04-06 12:12:46

Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj chyba w całej Polsce u mnie sypie od rana , przestać niechce, i juz duzo
bardzo nasypało

załamana nawrotem zimy

esterka (rzeszów)

1. Data: 2003-04-06 13:08:02

Temat: Re: Czy korzystałyście z Direct Connect?
Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> Hej! Używałyście go kiedyś? Myślę, że się nadaje do wymiany plików ze
> schematami, zamiast puszczać maile? (...)

Czasami do wymiany plikow uzywam gadu-gadu ale nie ze wszystkimi jest
mozliwosc polaczenia bezposredniego przez ten program ze wzgledu na
zabezpieczenia typu firewall. Natomiast ze wszystkimi udaje mi sie wymieniac
pliki przez Yahoo IM (messenger). Pliki przechodza w stosunkowo szybkim
tempie do i od ludzi z calego swiata. Sprawdzilam. :)Minus jest tylko taki,
ze mailem mozesz wyslac kiedy chcesz a w polaczeniu bezposrednim musisz sie
umowic na godzine z druga osoba.
Pozdrawiam
Kaja

obrazki frywolitkowe