Zbyt duży schemat-jak podzielić?

1. Data: 2003-04-06 08:43:08

Temat: Zbyt duży schemat-jak podzielić?
Od: Ola <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie techniczne, jak zeskanować coś, co ma rozmiar większy niż A4
i po prostu nie mieści się do skanera? Po kawałku i próbować to potem
łatać? Czy przechowywać (i przesyłać) w kawałkach, a potem drukować i
posklejać te części?
Mam kilka ładnych wzorów (alfabet z instrumentami i serwetę
wielkanocną), no i nie wiem, jak je ugryźć? Pomożecie?

Ola

1. Data: 2003-04-06 09:01:47

Temat: Re: Zbyt duży schemat-jak podzielić?
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> [...]
> Mam kilka ładnych wzorów (alfabet z instrumentami i serwetę
> wielkanocnš), no i nie wiem, jak je ugryźć? Pomożecie?

Witam.

Ja zawsze skanuje w czesciach. Najczesciej poziomo i tak zeby kawalkami wzor
powtarzal sie na dwoch skanach. Wtedy moge drukowac i haftowac z tych
drukow, i nie kleic.

Pozdrawaim. Beazuku

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-04-06 09:57:43

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja duzy wzór dzieliłam na kawałki, tylko numerowałam
dziesiatki kratek, żeby łatwiej było później poskładać.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-06 10:04:45

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze jest tez na brzegach wzoru zaznaczyc punkty (namalowac na wzorze
jakies strzalki), ktore beda widoczne na obu skanach lezacych obok siebie,
dla lepszej orientacji.
Ola sorry za priva!

MonikaB

"Ola" <o...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Mam kilka ładnych wzorów (alfabet z instrumentami i serwetę
> wielkanocną), no i nie wiem, jak je ugryźć? Pomożecie?

Czy korzystałyście z Direct Connect? (dot. bazy schematów)
obrazki frywolitkowe
nie tylko xxx
frywolitki-motyle
pliki z dziwnymi rozszerzeniami