Czy ktoras uzywala?

1. Data: 2005-10-06 06:07:53

Temat: Czy ktoras uzywala?
Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...serum na zmarszczki mimiczne AVON, nie pamietam nazwy, ale opakowanie to
buteleczka z kroplomierzem. Zastanawiam sie czy kupic.
Na wizazu ma przyzwoite opinie, ale ja mam jakos uprzedzenia do tej firmy.

Magda

1. Data: 2005-10-20 08:36:05

Temat: Re: Czy ktoras uzywala?
Od: "Olej" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mama kupiła - bardzo zadowolona:)

1. Data: 2006-01-05 18:10:26

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buteleczka z kroplomierzem. Zastanawiam sie czy kupic.
> Na wizazu ma przyzwoite opinie, ale ja mam jakos uprzedzenia do tej

Uprzedzenia...? Pewnie przez tą aferę z zatruciami przy produkcji...

znizka do kappahla?
Solarium
[OT?] mata do jogi
Re: po op biustu