tłuste włosy...jaki szampon no i oczyszczanie czoła ?

1. Data: 2005-10-06 09:24:11

Temat: tłuste włosy...jaki szampon no i oczyszczanie czoła ?
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam problem z włosami..nie mogę dobrać szamponu
stosowałam szampon do włosów farbowanych Nivea
od czasu kiedy zrobiłam sobie pasemka
stosowałam dalej Nivea do farbowanych
2 miesiące temu zmieniłam go na Nivea do suchych i zniszczonych
nie sprawdził się i powróciłam ponownie do Nivea do farb..
ale dzieje się coś tragicznego ...muszę codziennie myć głowę...
bo inaczej żyć się nie da, tłuste u nasady, suche na końcach
i głowa swędzi jak bym nie myła jej 2 tygodnie
poza tym na czole blisko włosów poajwiły mi się drobne małe krosty
.... czy ktoś miał coś podobnego ?
jaki szsmpon polecicie?
oraz co do oczyszczania czoła mogłabym stosować?
pozdrawiam :)
Katrinos

1. Data: 2005-10-06 15:03:20

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Katrinos" <k...@w...pl> napisał(a)
wnews:di2qgp$4au$1@nemesis.news.tpi.pl:

> .... czy ktoś miał coś podobnego ?

Nie

> jaki szsmpon polecicie?
> oraz co do oczyszczania czoła mogłabym stosować?

Moze mydlo siarkowe?

--
Pozdr. Hektor

Czy ktoras uzywala?