Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę?

1. Data: 2011-08-08 09:18:14

Temat: Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę?
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę? Bo to, co jest w handlu, to jakiś
syntetyk. Wygląda mi na jogurt z dodatkiem oleju, aby "nabić" % tłuszczu.
Młodzi nie wiedzą, co to jest śmietana. Ja ją pamiętam, dlatego nikt mi nie
wmówi, że to, co w handlu ma coś ze śmietaną wspólnego.
Wie ktoś, czy jeszcze śmietana jest gdzieś do kupienia?

2. Data: 2011-08-08 14:23:13

Temat: Re: Czy ktoś jeszcze produkuje śmietanę?
Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-08 11:18, jagr pisze:
> [...]
> nie wmówi, że to, co w handlu ma coś ze śmietaną wspólnego.
> Wie ktoś, czy jeszcze śmietana jest gdzieś do kupienia?

"Krasnystaw" jest najbliższy pojęciu "śmietany". A tak, to tylko na
bazarku "od baby".
pwz

3. Data: 2011-08-08 15:08:13

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

> "Krasnystaw" jest najbliższy pojęciu "śmietany". A tak, to tylko na
> bazarku "od baby".
> pwz

No chyba, żeby jeszcze własną krowę mieć... :-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

4. Data: 2011-08-08 19:40:57

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wmówi, że to, co w handlu ma coś ze śmietaną wspólnego.
> Wie ktoś, czy jeszcze śmietana jest gdzieś do kupienia?

a po co Ci to tłuste i niezdrowe gówno?
MSPANC

wazelina dla kucharzy z prk
schab jest, piekarnika niet
koper włoski
I jeszcze - kapusta - jak zrobić na zimę? (słoiki)
Kuchnia TV o b c i a c h