koper włoski

1. Data: 2011-08-02 22:54:16

Temat: koper włoski
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

poproszę o jakieś smaczne przepisy z wykorzystaniem kopru włoskiego

2. Data: 2011-08-04 13:42:36

Temat: Re: koper włoski
Od: Mario <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-03 00:54, darkblue pisze:
> poproszę o jakieś smaczne przepisy z wykorzystaniem kopru włoskiego

Proszę:
http://www.oliwnygaj.eu/modules/newscore/blog.php?id
_entry=23

pozdrawiam
mario

3. Data: 2011-08-09 22:28:12

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> poproszę o jakieś smaczne przepisy z wykorzystaniem kopru włoskiego

Koper uwielbiam, jak tylko pojawi się w mojej lodówce (sam tam oczywiście
nie trafia - pomagam zaopatrzeniu), jem hurtem, nawet do kanapek.

Najlepsze połączenie wg. mojego gustu: mięsa pod każdą postacią, jaja na
twardo, ziemniaki młode z mlekiem zsiadłym itd.
Jak, masz za dużo, po prostu zamróź:)

Przepisy.
Jest tego mnóstwo, poszukaj:)
http://www.google.pl/search?q=koper+przepisy&ie=utf-
8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=f
irefox-a

Trzeba mieć tylko na to czas, ja go niestety nie posiadam:(

I jeszcze - kapusta - jak zrobić na zimę? (słoiki)
Kuchnia TV o b c i a c h
Kuchnia TV obciach
Godzina "W".
Ogórki - ale do słoika.