Czy ktoś się orientuje

1. Data: 2002-08-16 13:25:51

Temat: Czy ktoś się orientuje
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Czy ktoś sie orientuje na jakiej wysokości powinny być daszki na kominie
(przykrycie od góry) w przypadku pieca co (węglowo-koksowy) aby był dobry
ciąg ale jednocześnie aby chronił przed deszczem?

Jest to dla mnie b. ważne dlatego z góry dzięki za pomoc

Darek

1. Data: 2002-08-19 07:12:12

Temat: Re: Czy ktoś się orientuje
Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś sie orientuje na jakiej wysokości powinny być daszki na kominie
> (przykrycie od góry) w przypadku pieca co (węglowo-koksowy) aby był dobry
> ciąg ale jednocześnie aby chronił przed deszczem?

Hej!

U mnie założyłem na wylocie końcówkę ze stali nierdzewnej. Rura średnicy
200mm, dalej wystają trzy blaszki do których zamocowany jest talerz daszka.
Od wylotu rury do denka daszka jest ok. 18cm. Takie gotowce różnych średnic
można kupić bez problemów w sklepach z wkładami kominowymi ze stali
kwasoodpornej.

Pozdrawiam Jarek

Kotlownie Atlantic
Łóżka z IKEI