Czy ktoś się zna na paskudach?

1. Data: 2004-08-29 18:05:54

Temat: Czy ktoś się zna na paskudach?
Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje ziemniaki, posadzone by wytłukły perz i działa, zżera paskuda nazwana
przeze mnie drutowcem o bladokremowej barwie, z kopytkami na początku
drutu, o długości ok.2 cm. Wgryza się to w ziemniak (pyszności, to prawda).
Podczas wykopywania wystaje z ziemniaka i szybciutko się do niego chowa. Jak
to paskudztwo zabić, aby ziemnaczki nadal były pyszne.
Zrobienie z nich skwareczek nie wchodzi w grę.
michalina

2. Data: 2004-08-29 20:48:21

Temat: Re: Czy ktoś się zna na paskudach?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgt654$7ok$1@nemesis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> (pyszności, to prawda). Podczas wykopywania wystaje z ziemniaka i
> szybciutko się do niego chowa. Jak to paskudztwo zabić, aby

Hejka. Michalino, to drutowce, czyli larwy sprężyków. Ja zabijam
toto rozdeptując butem na betonie. :-(
Pozdrawiam masakrycznie Ja...cki

3. Data: 2004-08-29 21:12:37

Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Michalino, to drutowce, czyli larwy sprężyków. Ja zabijam
> toto rozdeptując butem na betonie. :-(
> Pozdrawiam masakrycznie Ja...cki

Okazuje się, że umiejetność czytania czasem popłaca. Wlaśnie wpadł mi w ręce
wrzesniowy Działkowiec i tam opisali druciaka.
Wygląda na to, że muszę zniszczyć cały areał ziemniaczany, bo w każdym
ziemniaczki najmarniej po 2-3 drutowce, a i chrząszczy br... podczas
wykopków multum. Czym paskudy otruć w ziemi, bo jak przeczytałam cykl
rozwojowy trwa 5 lat.
Żądna żuczej krwi michalina

katalog z Krakowa
Skrzypi mi