katalog z Krakowa

1. Data: 2004-08-29 17:42:43

Temat: katalog z Krakowa
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z grupowiczów mi podpowie?
Swego czasu w Krakowie była firma ogrodnicza, która przesyała katalogi i
można było dokonać zakupów detalicznych. Niestety już nie otrzymuję takich
katalogów. Czy firma jeszcze istnieje?

2. Data: 2004-08-29 18:43:07

Temat: Re: katalog z Krakowa
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można było dokonać zakupów detalicznych. Niestety już nie otrzymuję takich

To była firma Wilemse,jeśli jej już nie ma,to całkiem dobrze.
Zdzierali niemożliwie,nie produkując nic.Skupowali towar od
krajowych producentów i sprzedawali na polskim rynku.
Co roku przysyłali mi zapytanie co im mogę sprzedać.Prypadkiem
rozmawiałem z jednym producentem co robił cebulowe dla takiej
firmy.Do paczki rzuca jedną cebulę różowego narcyza,9 tego
co mu zbywa a płacisz za różowe.
Mirzan

3. Data: 2004-08-29 18:55:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmawiałem z jednym producentem co robił cebulowe dla takiej
> firmy.Do paczki rzuca jedną cebulę różowego narcyza,9 tego

Ja też mam przykre wspomnienia z tą firmą. Kiedyś zamawiałam trzy razy
borówkę amerykańską i za każdym razem przysyłali mi co innego :-(
Można było się wykończyć ... albo pochlastać :-(

Serdecznie Miłka

4. Data: 2004-08-29 20:10:49

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli dobrze że jej nie ma.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Swego czasu w Krakowie była firma ogrodnicza, która przesyała katalogi i
> można było dokonać zakupów detalicznych. Niestety już nie otrzymuję

Skrzypi mi
Jak rozmnożyć fikusa?:)
Co to za stworzenie?
Tajemnicze kłopoty z szeflerą