Tajemnicze kłopoty z szeflerą

1. Data: 2004-08-29 12:22:28

Temat: Tajemnicze kłopoty z szeflerą
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś jakby odwrotność chlorozy: żyłki nerwów stają się jaśniejsze do żółtych,
liść brązowieje i opada. Postępuje dość szybko. Jakieś pomysły?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2004-08-29 13:00:47

Temat: Re: Tajemnicze kłopoty z szeflerą
Od: kris <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Coś jakby odwrotność chlorozy: żyłki nerwów stają się jaśniejsze do żółtych,
> liść brązowieje i opada. Postępuje dość szybko. Jakieś pomysły?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Może o to chodzi...Miałem szeflerę na oknie wschodnim i "sparzyła się".
Liście zaczęły zółknąć a potem brązowieć i opadały. Opadanie liści było
bardzo szybkie. Po zmianie miejsca na mniej nasłonecznione wszystko
wróciło do normy (liście już nie żółkną)...

Pozdrawiam Kris

3. Data: 2004-08-29 20:50:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| bardzo szybkie. Po zmianie miejsca na mniej nasłonecznione wszystko
| wróciło do normy (liście już nie żółkną)...

Nie wpadłam na to, bo mateczna roślina stała kiedyś na tym samym,
południowym oknie. Ale możliwe, że masz rację - ten egzemplarz
"przeprowadziłam" tydzień temu z okna zachodniego. No to do kąta:-)

Pozdrawiam, Basia.

jabłonie szczepki
jablka-stare odmiany koło Gdanska
Rozmnażanie wegetatywne Thuji szmaragdowej?
Kiedy przycinać winogrono?
CENTRUM OGRODNICZE