Kiedy przycinać winogrono?

1. Data: 2004-08-28 11:02:50

Temat: Kiedy przycinać winogrono?
Od: "d@ve" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie:Kiedy najlepiej przycinać i na jaką długość winogrono?W tym
roku na wiosnę mój sąsiad tak bardzo wcielił sie w ogrodnika,że przyciął go
ciut chyba za bardzo.W efekcie w tym roku prawie wogle nie zaowocował....o
przepraszam dochowałm się 3 gałazek z owocem :) Nie wiem co było tak
naprawdę przyczyna tego,że w tym roku nie obrodził.Z tego co słyszałam
owoców zawsze było na nim pełno.Czy przyczyną było właśnie te zbyt
późne,bo w kwietniu i nadmierne obstrzyżenie...?Czy gdzie indziej
popełniliśmy błąd? Proszę o radę,byśmy więcej nie popełnili takich
błedów.Podpowiedzi i dobre rady prosze kierować na e...@t...pl

Z góry dziękuję.
Pozdrwiam wszystkich miłośników roślinek.

Elliz