Dokąd do Czech po bambusy

1. Data: 2004-08-28 09:17:37

Temat: Dokąd do Czech po bambusy
Od: "Marta Zych" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram się we wrześniu do Czech po sadzonki bambusów. Czy macie jakieś
propozycje dokąd pojechać? Na razie to mam na celowniku tylko
www.bambusarium.cz

A może gdzieś w Polsce też coś by się znalazło?

Sobal
][
][
][
][
www.bambusy.pl

2. Data: 2004-08-28 20:57:51

Temat: Re: Dokąd do Czech po bambusy
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie to mam na celowniku tylko
> www.bambusarium.cz
Wystarczy.
Pan ingenier Pavel Rezl jest rewelacyjny.
Jest pasjonatem, ma bardzo dobre kontakty i cholera wie skąd
zdobywa zawsze nowości.
Nie wyobrażam sobie innego miejsca w Europie, gdzie w takich
cenach (wychodzi połowę taniej niż w Niemczech) dostaniesz
takie rzadkie gatunki. Chyba, że jakaś Anglia lub Holandia.
Na niemieckich witrynach tego nie zauważyłem.

> A może gdzieś w Polsce też coś by się znalazło?
W sasadzie nic.

Pozdrawiam calvi

3. Data: 2004-08-29 20:58:31

Od: "Marta Zych" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie rzadkie gatunki. Chyba, że jakaś Anglia lub Holandia.
> Na niemieckich witrynach tego nie zauważyłem.

Tak coś czułem, że tam to _trzeba_ pojechać... Strzałka na zdjęciu pokazuje
na małą chatkę a cennik na stronie jak indeks ogrodu botanicznego...

Co do miejsca w bagażniku to ponegocjuję z kolegą Gazntzem co to posiada
dieselka i rzeczony bagażnik w tym dieselku...

Sobal

4. Data: 2004-08-30 07:40:17

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sobal napisał:
> Tak coś czułem, że tam to _trzeba_ pojechać... Strzałka na zdjęciu pokazuje
> na małą chatkę a cennik na stronie jak indeks ogrodu botanicznego...

Przepraszam, że nie na priva, ale garść informacji w wiadomej sprawie
może się komuś sprzydać.

Za chatką trochę dalej jest ogród z wielkim foliowcem,
natomiast ze zdjęć widać, że główne miejsce uprawy jest gdzieś indziej.
W tych Velkich Nemcicach numeracja domów jest po...
- zupełnie niepowiązana z ulicami. W każdym razie jak będziecie
jechać od strony Hustopeci, (mijasz V.N., tam nie ma zjazdu
z autostrady, dopiero w Hustopeciach i wracasz 8km do V.N.),
to cały czas główną ulicą prosto po wjechaniu do miasteczka,
aż gdzieś tak w środku będzie zakręt w prawo i rozwidlenie ulic,
przed zakrętem mały wjazd w prawo z zakazem ruchu, obok budynku nr 391,
tu właśnie gospodarz kazał wjechać.
Czyli po prawej (wschodniej) stronie ulicy.

> Co do miejsca w bagażniku to ponegocjuję z kolegą Gazntzem co to posiada
> dieselka i rzeczony bagażnik w tym dieselku...

Liczę na Twoje zdolności negocjacyjne:)
W razie powodzenia, poprosiłbym Michała o pośrednictwo
w przekazaniu sadzonki, lub podjechałbym gdzieś na jakiś
parking w rejonie Katowic, jak będziecie wracać.

Pozdrawiam calvi

5. Data: 2004-08-30 09:53:26

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Liczę na Twoje zdolności negocjacyjne:)

Jezeli zdolnosci negocjacyjne okaza sie wyjatkowo wysokie oraz nia zapakujecie
samochodu wlasnymi zakupami po brzegi to bylbym wdzieczny za jakis maly
egzemplarz Ph. Parvifolia

> W razie powodzenia, poprosiłbym Michała o pośrednictwo
> w przekazaniu sadzonki, lub podjechałbym gdzieś na jakiś
> parking w rejonie Katowic, jak będziecie wracać.

Nie ma problemu, przakaze. Dajcie po prostu znac mailem albo telefonicznie
(calvi ma moj numer).

I jeszcze jedna sprawa:
Gdybyscie wahali sie z wyborem roslinek dla siebie to podaje liste moich (czyli
takich, z ktorych i mozna dostac sadzonki na miejscu w najblizszych sezonach):
Ph. Nigra Punctata
Ph. Nigra Boryana
Ph. Vivax
Ph. Vivax Aureocaulis
Ph. Vivax Huangwenzhu (mam nadzieje, ze dobrze napisalem :-) )
Ph. Aureosulcata Aureocaulis (ale to juz chyba macie)
Ph. Aureosulcata Spectabilis (j.w.)
Sasa Palmata Nebulosa
Pleioblastus Fortunei
Pleioblastus (zielony, moze Pumilus?)