nowy

1. Data: 2004-08-27 21:09:52

Temat: nowy
Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, macie nową ofiarę do śmiechu.
Posiadam 8 arów wokól domu. Udalo mi się zaprowadzić niewielki warzywnik,
pole ze 180 truskawkami, ale z trawnikiem za ... nie mogę sobie poradzić. W
zeszłym roku nawiedziła mnie lebioda(komosa) i paskudę wyrwałam ale z brylą
ziemi. Teraz dokladam ziemi dosiewam trawę, ale ona ani myśli rosnąc
(podlewam). Nie mam kretów, bo mam koteczkę.
Posmiejcie sie na temat proszę.

2. Data: 2004-08-27 21:27:02

Temat: Re: nowy
Od: "michalina27" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy w jednym miejscu wschodzi , a w innym nie.
Ziemia b.ciężka gliniasta, ale wymieszana z piaskiem 30/70
Trawę dosiewałam w kwietniu i sukcesywnie, jak były deszcze.
Przeczytałam, że najlepiej gdzieś około 1-3 września spróbuję.
Jak wyrównać trawnik, te doły, może inaczej dosypywać?

michalina

3. Data: 2004-08-27 21:32:51

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

4. Data: 2004-08-27 22:15:08

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie, macie nową ofiarę do śmiechu.

:) no to witaj w Klubie)))
a ja witam po wakacjach:)

Pzdr wpoczynkowo Kuleczka:))

5. Data: 2004-08-28 00:51:53

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:
> [...]
> Przeczytałam, że najlepiej gdzieś około 1-3 września spróbuję.
> Jak wyrównać trawnik, te doły, może inaczej dosypywać?

Kup inne nasiona.
W końcu trawa to nie storczyk, żeby były z nią takie kłopoty...

moon

6. Data: 2004-08-28 04:30:31

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> [...]
> brylą ziemi. Teraz dokladam ziemi dosiewam trawę, ale ona ani myśli rosnąc
Zrób próbę z kiełkowaniem nasion trawy między dwoma wilgotnymi bibułami.
Jak wzejdzie to wysiej jak nie to kup nową.
Łyse miejsce wyrównaj, uklep, wysiej trawę i przykryj włókniną.
--
Dziadek

7. Data: 2004-08-28 05:29:33

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" napisał w wiadomości

> Kup inne nasiona.
> W końcu trawa to nie storczyk, żeby były z nią takie kłopoty...

Tu bym się nie zgodziła, bo storczyki mi rosną, a trawa niestety nie.

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2004-08-28 07:33:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgo90k$8jv$1@atlantis.news.tpi.pl michalina27
<m...@v...pl> napisał(a):

> [...]
> Przeczytałam, że najlepiej gdzieś około 1-3 września spróbuję.
> Jak wyrównać trawnik, te doły, może inaczej dosypywać?

Hejka. Po pierwsze, nie trzeba było komosy wyrywać tylko skosić,
nie powstałyby wtedy kratery w trawniku, a po drugie, puste place są
spowodowane zaskorupieniem się w tych miejscach gleby, co prowadzi do
zasychania młodziutkich siewek trawy. Proponuję wyrównać te łyse
miejsca, zasiać mieszankę traw, przykryć nasionka cienką (~ 0,5 cm.)
warstewką torfu odkwaszonego albo ziemi próchnicznej i dbać, żeby
podczas wschodów ziemia była wilgotna.
Pozdrawiam murawowo Ja...cki
P.S. Tnij posty i odpowiadaj pod spodem, Michalino. :-)

9. Data: 2004-08-28 08:12:45

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]

Samozwańczy Dziadek się pojawił, proponuję go nie podlewać by zasechł, hi hi
hi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

10. Data: 2004-08-28 12:53:28

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<Udziadeksu?@wro.vectranet.pl> wrote in message

> Łyse miejsce wyrównaj, uklep, wysiej trawę i przykryj włókniną.

A trawa bedzie pod wloknina rosla???

Pozdrowienia,
Michal

--