swierk pospolity Waldbrun

1. Data: 2004-08-27 17:01:39

Temat: swierk pospolity Waldbrun
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam Picea abies Waldbrun, ma byc miniaturka.
W necie nic nie ma, czy Ktos toto ma? Jak wyglada i czego potrzebuje?
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2004-08-27 17:57:45

Temat: Re: swierk pospolity Waldbrun
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
| Kupilam Picea abies Waldbrun, ma byc miniaturka.
| W necie nic nie ma, czy Ktos toto ma? Jak wyglada i czego potrzebuje?

Tego co inne świerki. Mam takiego, ładnie rośnie, musowo słonce i przyzwoite
nawiezienie, żeby się wybarwił. W książkach też nie ma opisu:-( Kupowałam w
przyzwoitej szkółce i szkółkarz bardzo porządny zapewniał, że miniatura:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-08-29 07:25:10

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyzwoitej szkółce i szkółkarz bardzo porządny zapewniał, że miniatura:-)

Dziekuje za informacje. Posadzilam, zobaczymy.
Pozdrawiam Krystyna

Poszukuję ....
Jak pozbyc sie skrzypu???
Nasiona Tuji Szmaragdowej -Potrzebne