głupie (?) pytanie

1. Data: 2004-08-27 11:59:03

Temat: głupie (?) pytanie
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wytępiłem randapem trochę zielska pod ogrodzeniem. Było to już z miesiąc
temu. Może miałem fałszywe wyobrażenie jak ten randap działa, ale wydawało
mi się, że to zielsko powinno jakoś samoistnie zniknąć. Tymczasem stoi w
najlepsze tak jak stało tyle, że zamiast zielone jest teraz żółte. Co z tym
teraz zrobić?

Robert

2. Data: 2004-08-27 12:14:09

Temat: Re: głupie (?) pytanie
Od: Niedźwiecki Edgar <m...@l...removeit.de> szukaj wiadomości tego autora

rpm napisał(a):
> [...]
Tymczasem stoi w
> najlepsze tak jak stało tyle, że zamiast zielone jest teraz żółte. Co z tym

przekopac/wyrwac/zaorac (*)

(*) niepotrzebne skreslic

3. Data: 2004-08-27 12:24:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cgn8c4$5io$1@opal.futuro.pl rpm <r...@a...pl>
napisał(a):

> [...]
> zniknąć. Tymczasem stoi w najlepsze tak jak stało tyle, że zamiast
> zielone jest teraz żółte. Co z tym teraz zrobić?

Hejka. Zaczekaj, aż zniknie pod śniegiem. :-D
Pozdrawiam flegmatycznie Ja...cki

4. Data: 2004-08-27 20:40:13

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał:
> [...]
> najlepsze tak jak stało tyle, że zamiast zielone jest teraz żółte. Co z tym

Będzie to naprawdę idiotyczne, ale nie mogę się powstrzymać,
przepraszam wszystkich.
Otóż na obozie dziecięcym chłopaki (tak gdzieś trzecia klasa podstawówki)
wieczorem naopowiadali sobie o duchach i bali się wyjść do łazienki.
Potem tak gdzieś po trzech dniach pytali wychowawczynię,
co mają robić z dwiema _pełnymi_ butelkami od Coca-coli, bo stoją w szafie,
a oni naprawdę nie wiedzą, co z takim zjawiskiem począć.

Pozdrawiam calvi

5. Data: 2004-08-27 20:43:30

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

p.s.
Nie ma głupich pytań.
Są czasami zastanawiające.

Pozdrawiam calvi

6. Data: 2004-08-28 07:05:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6d7a.000002f8.412f9cf1@newsgate.onet.pl calvi
<c...@b...pl> napisał(a):

> Nie ma głupich pytań.
> Są czasami zastanawiające.

Hejka. Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.
;-)
Pozdrawiam dialogowo Ja...cki

7. Data: 2004-08-28 12:55:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

Jest tez wersja "nie ma glupich pytan, tylko glupi ludzie, ktorzy je zadaja" :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-09-02 18:42:03

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi się, że to zielsko powinno jakoś samoistnie zniknąć. Tymczasem stoi w
> najlepsze tak jak stało tyle, że zamiast zielone jest teraz żółte. Co z

Zrób to samo co robi się z nieboszczykiem. (schowaj pod ziemię)

Pozdrawiam
skryba

Gardenia - wszystko co macie : ziemia, podlewanie, oswietlenie, przesadzanie, usychanie
Stemona, 'Mandarin' i inne...
Pnącza silnie rosnące.
Rozsadzanie Juki
trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem