Pnącza silnie rosnące.

1. Data: 2004-08-27 09:21:36

Temat: Pnącza silnie rosnące.
Od: Jo Joro <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym zrobić sobie w pomieszczeniu ściankę działową oplecioną jakimś
pnączem. Niestety nie mam pojęcia co do tego celu mogłoby się nadawać.
Roślinka powinna rosnąć bardzo szybko.
Interesującym rozwiazaniem mogłoby być w tym przypadku kasztanowe winao
(Tetrastigma voinierianum), niestety nie wiem gdzie mogę zdobyć
sadzonkę.
Może ktoś z was byłby na tyle dobry i poratował mnie sadzonką jakiegoś
szybkorosnącego pnącza które może rosnać w cieniu.

Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2004-08-27 13:35:38

Temat: Re: Pnącza silnie rosnące.
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jo Joro" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Może ktoś z was byłby na tyle dobry i poratował mnie sadzonką jakiegoś
> szybkorosnącego pnącza które może rosnać w cieniu.

Jak sadze, chodzi Ci o pnacze do mieszkania?
W duzym cieniu (jaki czasem w mieszkaniu) maloktore pnacze bedzie naprawde
szybko roslo i do tego ladnie wygladalo.
Cissusy dobrze znosza cien. Na bardzo szybki efekt nie licz jednak.

Pozdrawiam,
Bpjea

Rozsadzanie Juki
trawnik - posiałem i wschodz,i ale jest jeden problem
Bank nasion
Re: jakie ryby w zimnym oczku wodnym
hortensje