hortensje

1. Data: 2004-08-26 19:25:31

Temat: hortensje
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego podobają się tylko niebieskie hortensje?
Czy białe i różowe nie są ładne? Mirzan
http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1517

2. Data: 2004-08-26 19:51:43

Temat: Re: hortensje
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
> Dlaczego podobają się tylko niebieskie hortensje?
> Czy białe i różowe nie są ładne? Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1517

Ja bardzo lubie biale. Ale te 3 czarne na ostatnim zdjeciu tez sa ladne :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-08-26 19:52:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego podobają się tylko niebieskie hortensje?
> Czy białe i różowe nie są ładne? Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1517

Bukietowe są śliczne i nie tak kapryśne jak ogrodowe, ja też je lubię. Mam
taką jak na pierwszym zdjęciu, zdjęcie nr 2 i 3 to inna odmiana, jaka?
A floks....bez komntarza, listki śliczne i kwiaty też piękne ech..., och...,
ach... :))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-08-26 20:22:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

| A floks....bez komntarza, listki śliczne i kwiaty też piękne ech...,
och...,
| ach... :))

Ty nie achaj, tylko rozmnażaj! ;-) A ja zrobię to samo z odętką łaciatą;-)

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-08-26 20:54:24

Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 1...@n...onet.pl, mirzan napisał(a):

> Dlaczego podobają się tylko niebieskie hortensje?
> Czy białe i różowe nie są ładne? Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1517

A ja lubię pnącą. Ten efekt ściany zieleni jest super.
Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

6. Data: 2004-08-26 21:30:06

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie achaj, tylko rozmnażaj! ;-) A ja zrobię to samo z odętką łaciatą;-)

A jak mam rozmnozyć jak nie mam? :((
Masz tę łaciatą odętkę, jak Ci się sprawuje i rośnie?

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-08-27 06:14:03

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A floks....bez komntarza, listki śliczne i kwiaty też piękne ech..., och...,

One są bez nazwy odmianowej,można ustalić na podstawie zdjęć,
ale to będzie bez gwarancji.Najważniejsza ich zaleta jest taka,
że są całkiem bezobsługowe.Wystarczy obciąć suche kwiatostany
i to wszystko.
Mnożenie floksa nie udało się,spróbuję jeszcze raz.
Pozdrawiam Mirek

8. Data: 2004-08-27 06:30:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Dlaczego podobają się tylko niebieskie hortensje?
> Czy białe i różowe nie są ładne? Mirzan
> http://fotogalerie.pl/galeria/mirzan1517

Mnie się podobają białe i różowe. A najbardziej te trzy czarne :-)))

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2004-08-27 06:36:48

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Ja bardzo lubie biale. Ale te 3 czarne na ostatnim zdjeciu tez sa ladne :-)

:-))) Napisałam dokładnie to samo. A w temacie - moja
biała hortensja od Zbyszka wypuściła nowe gałązki, chyba
jej się u mnie spodobało.

10. Data: 2004-08-27 07:54:55

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Najważniejsza ich zaleta jest taka,
| że są całkiem bezobsługowe.Wystarczy obciąć suche kwiatostany
| i to wszystko.

Jest jeszcze jedna zaleta - przy odpowiednim użyciu sekatora można z nich
zrobić drzewko:-) I kwiaty nadają się do suszenia, jeśli się lubi.

Pozdrawiam, Basia.

test
test
Słonecznik indiański!