Słonecznik indiański!

1. Data: 2004-08-26 11:26:04

Temat: Słonecznik indiański!
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Dostałam nasionka z Kanady okolice Vancouver.
Na zdjęciu bardzo ładna roślinka 30 cm duże żółte kwiaty.Rośnie w kępkach.
Indianie z nasion wypiekali chleb.
Ciekawe jak w naszym klimacie będzie rosła?

Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2004-08-26 15:43:56

Temat: Re: Słonecznik indiański!
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:cgkdsn$niv$1@atlantis.news.tpi.pl..

> Dostałam nasionka z Kanady okolice Vancouver.
> Na zdjęciu bardzo ładna roślinka 30 cm duże żółte kwiaty.Rośnie w kępkach.
> Indianie z nasion wypiekali chleb.
> Ciekawe jak w naszym klimacie będzie rosła?

A konkretnie to co to za gatunek? W szczegolnosci, o jakim zdjeciu mowa?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-08-26 16:58:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message news:cgl255$6rr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:0znXc.38518$cT6.16045@fe2.columbus.rr.com...
>
> Nie wiem jaki gatunek, ale bardzo ładne i rosną w kępkach

Wspomniane zdjecie jest teraz do obejrzenia tu:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/sloneczni
ki.jpg
Wyglada bardzo slonecznikowato, ale konkretnie co to za
gatunek (odmiana?)? Moze ktos rozpozna?

Pozdrowienia,
Michal

4. Data: 2004-08-26 17:11:53

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:0znXc.38518$cT6.16045@fe2.columbus.rr.com...

Nie wiem jaki gatunek, ale bardzo ładne i rosną w kępkach
Miałam zdjęcia ale mi piorun strzelił w komputer
i wszystko przepadło.
Ale zaraz dostanę i czy mogę przesłać na priv??

Pozdrawiam TeresaR

5. Data: 2004-08-26 18:11:21

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/sloneczni
ki.jpg
> Wyglada bardzo slonecznikowato, ale konkretnie co to za

Dziękuje Michale.

Pozdrawiam TeresaR

6. Data: 2004-08-27 06:20:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Indianie z nasion wypiekali chleb.
> Ciekawe jak w naszym klimacie będzie rosła?

Czy przypadkiem nie zostało Ci parę nasion tego słonecznika?
Mogę wysłać Ci nasionka moriny.
Dostałem słonecznik podobno kanadyjski,ma dopiero 3metry,ale
nadal rośnie.
Mirzan

7. Data: 2004-08-27 07:52:43

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mogę wysłać Ci nasionka moriny.
> Dostałem słonecznik podobno kanadyjski,ma dopiero 3metry,ale

Zostały mi nasionka bo wszystkich nie wysiałam
Poczekam do wiosny ,czy wytrzymały naszą zimę.
w przyszłym roku wysieję następne.
Te takiej wysokości chyba nie osiągną.
Chętnie wymienię nasiona.
Adres podam na priv.

Pozdrawiam TeresaR

Przycinanie orzecha?
Re: milin
Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace wylacznie sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...
milin
Nevada