Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace wylacznie sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...

1. Data: 2004-08-25 22:35:22

Temat: Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace wylacznie sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...
Od: "qer" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace wylacznie
sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...
Pozdrawiam,
qer

2. Data: 2004-08-25 23:10:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik qer <q...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> Witam,
> Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie?
Żadnych. A niech sobie sama wyhoduje. :-))))
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Natomiat w dobrym tonie jest kupienie jej hektara ziemi by miała sobie gdzie
te kwiatki pouprawiać.
J.

3. Data: 2004-08-26 07:12:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
(...)
> Natomiat w dobrym tonie jest kupienie jej hektara ziemi by miała sobie gdzie
> te kwiatki pouprawiać.

Właściwe podejście :-)))

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2004-08-26 07:22:41

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qer" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace
wylacznie
> sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...

Plastikowych!
Pozdrawiam, Agata :)

5. Data: 2004-08-26 07:43:56

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> wylacznie
>
> Plastikowych!

A zwlaszcza plastikowych, zoltych chryzantem w doniczkach.

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2004-08-26 08:17:47

Temat: znaczenie kwaitaow cholernie dlugie
Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AMARYLIS - jesteś wielką kokietką.

ASTER:
( uszczęśliwiasz mnie codziennie)
BIAŁY - jestem szczęśliwy widząc, że jesteś kochana.
CZERWONY - kocham Cię bardziej niż ty mnie.

BEGONIA - ofiaruję ci szczerą przyjaźń.

BEZ:
(ofiaruję Ci swoją szczerą przyjaźń. )
BIAŁY - kochajmy się.
FIOLETOWY - moje serce należy do Ciebie.

BRATEK - królujesz w moich myślach.

CHABER - nie śmiem Ci wyznać moich uczuć.

CHMIEL - czekajmy na sprzyjające okoliczności.

CHRYZANTEMA:
BIAŁA - stara miłość nie rdzewieje.
ŻÓŁTA przez chwilę wierzyłem w Ciebie.

CYKLAMEN - Twoja piękność pogrąża mnie w rozpaczy.

DALIA - cieszę się gdy Cię widzę.

DZWONEK - dlaczego mnie męczysz swymi kaprysami?

FIOLEK - nikt nie wie o naszej miłości

FLOKS - spalmy nasze listy!

GROSZEK - nie wierzę twym uczuciom.

GOŹDZIK - kocham cię gorąco.

HELIOTROP - miłość mnie upaja.

HIACYNT:
(żyję dla Ciebie, choć mogę... dla innej)
BIAŁY - jestem szczęśliwy bo Cię kocham.
FIOLETOWY- bądź czulsza dla mnie.
ŻÓŁTY- jestem szczęśliwy bo mnie kochasz.

JASKIER - jesteś niewdzięczną!

JAŚMIN - czy pokochasz mnie kiedyś ?

JEMIOŁA - pokonam wszelkie trudności.

KACZENIEC - z dala od Ciebie jestem smutny.

KALINA - serce mi pęknie jeśli mnie porzucisz.

KONICZYNA - chciałbym wiedzieć...

KONWALIA - nic cię tak nie zdobi jak Twoja uroda.

KROKUS:
(oznaka radości.)
FIOLETOWY- Czy żałujesz, że mnie kochasz?
ŻÓŁTY - czy Twe uczucia są prawdziwe?

KWIAT JABŁONI - darzę Cię szczególnymi względami.

KWIAT ŚLIWY - dotrzymaj swych przyrzeczeń.

LAWENDA - moja miłość jest pokorna.

LEWKONIA - stałość uczuć.

LILIA BIAŁA- czyste uczucia.

LWI PYSZCZEK - przybądź jak najszybciej!

MAK:
(puść w niepamięć nieporozumienia)
CZERWONY OGRODOWY - kochajmy póki czas!
BIAŁY - ospałość serca.
POLNY - marzę o Tobie.

MALWA - cierpię z powodu Twej rezerwy.

MIECZYK - spotkajmy się (liczba kwiatów oznacza godzinę spotkania).

MARGERYTKA - Ty jesteś najpiękniejszą.

MIĘTA - zachowam wspomnienie i nadzieję.

MIMOZA - skrywam swe uczucia.

MIRT - jakże ciężko doświadczasz mojej miłości.

NARCYZ - jesteś bez serca.

NASTURCJA - płonę z miłości:

NIEŚMIERTELNIK - ten ból nie ścichnie nigdy.

NIEZAPOMINAJKA - wspomnij mnie!

OSET - twoje słowa mnie ranią.

PAPROĆ - jestem szczery i Ty taką bądź.

PELARGONIA - pragnę szczęścia.

PETUNIA - list miłosny w drodze.

PIERWIOSNEK - moje uczucia są coraz gorętsze.

PIWONIA - czuwam nad Tobą.

PRYMULA - kochałem tylko Ciebie.

REZEDA - kocham i mam nadzieję.

RÓŻA:
BIAŁA - wzdycham do Ciebie.
CZERWONA - kocham.
HERBACIANA - podobasz mi się.
RÓŻOWA - przysięgam miłość.
BIAŁA I CZERWONA - żar serca.

RUMIANEK - jestem Ci szczerze oddany.

RUTA - osamotnienie.

STOKROTKA - obecność Twa mnie cieszy.

STORCZYK - oznaka zmysłowości.

TULIPAN - cieszę się na Twój widok.

ŻONKIL - jestem potwornie zazdrosny.

pozdrawiam adrian ;)

7. Data: 2004-08-26 08:50:44

Temat: Odp: Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace
wylacznie
> sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...
Niektózy mówią że np kalle sa pogrzebowe, a moja jedna znajoma wręcz kocha
je.
Czyli zależy od upodobań kobiety:)
Pozdrav.Rene

8. Data: 2004-08-26 11:17:21

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niektózy mówią że np kalle sa pogrzebowe, a moja jedna znajoma wręcz kocha
> je.

Tez tego nie rozumiem. Uwielbiam kalie, sa takie szlachetne i maja klase.
Bardzo lubie tez chryzantemy. Co roku idziemy na Swieto Zmarlych na
cmentarz, a pod cmentarzem jest najwiekszy wybor chryzantem. Chyba jako
jedyni wracamy z cmentarza obladowani ;-). Caly dom mam pozniej w
chryzantemach prawie do polowy grudnia, albo i dluzej.
Magda

9. Data: 2004-08-26 13:53:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene napisał:

> wylacznie

> Niektózy mówią że np kalle sa pogrzebowe, a moja jedna znajoma wręcz kocha
> je.

Ja je też lubię:)
Mówi się, ze przynoszą pecha jeśli są w ślubnym bukiecie -
guzik prawda, moja mama miała taki, przeżyli z ojcem
wspólnie prawie
40 lat. Jeśli tak wyglada pech, to ja poproszę:-)

Mnie natomiast kiedyś ujął wielki bukiet białych tulipanów:-)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2004-08-26 20:57:45

Od: "Freesia" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: 3...@n...onet.pl, qer napisał(a):

> [...]
> Jakich kawiatów nie należy dawac dziewczynie/kobiecie? np nadajace
> wylacznie sie na cmentarz, czy wiazanki pogrzebowe...

Kaktusów (bo kojarzą się z wiadomo czym).
hehehehe

Freesia
Jeżeli chcesz do mnie napisać, to usuń NOSPAMMMMMM z adresu.

milin
Nevada
Płazy i owady z mojego ogrodu
Funkie - skleroza